lcd seconden???

Status
Niet open voor verdere reacties.
opgelost

ik dank diegene die mij geholpen heeft

het probleem met trillen en schokken is opgelost

zoals er nu uitziet kwam dat door dat er te veel programma's opstartte bij aan zetten pc

en met name dat spyware programma

ik kan nue weer call of duty en dtm spelen in de hoogste opties e.d en zonder problemen

dankdankdank

frank

halleeee daar ben ik weer :d

Je hebt ook een proggie voor het uitschakelen van onnodige dingen die op de achtergrond draaien.

Ik heb het eerder ergens in een topic gelezen, maar kon hem niet zo snel vinden.

Het programmaatje heette GameXp die kun je in twee standeninstellen normaal windows xp en game xp. Hierdoor kun je makkelijk omschakelen voor normaal gebruik of voor gamen

mukkel zei:
halleeee daar ben ik weer :d

Je hebt ook een proggie voor het uitschakelen van onnodige dingen die op de achtergrond draaien.

Ik heb het eerder ergens in een topic gelezen, maar kon hem niet zo snel vinden.

Het programmaatje heette GameXp die kun je in twee standeninstellen normaal windows xp en game xp. Hierdoor kun je makkelijk omschakelen voor normaal gebruik of voor gamen
he mukkel

ik heb gekeken in de msconfig en dan bij opstarten maar daar zie ik geen gamexp

maar ik moet zeggen dat het zeer goed opgelost is

ik denk door dat er teveel opstartte en vooral dat spyware programma

crash zei:
GameXP staat ook niet standaard in je Windows, dit is een los programma, die een aantal services uitschakeld en register wijzigingen door voert om een optimale instelling van Windows te hebben om te gamen.

GameXP:
http://www.theorica.net/gamexp.htm

@Mukkel, bedoelde je deze topic soms?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=250906&highlight=Gamexp
hoi crash

dank je wel

is dat wel een goed programmaatje?

krijg ik dan geen conflicten met me gewone xp?

ik bedoel dat ik dan wel verder alles nog kan doen enzo?

Je kunt met GameXP voordat je gaat gamen, de boel laten instellen. Na het gamen laat je GameXp alles weer terug zetten, zoals het normaal hoort.:)

crash zei:
Je kunt met GameXP voordat je gaat gamen, de boel laten instellen. Na het gamen laat je GameXp alles weer terug zetten, zoals het normaal hoort.:)
ok ok

heb ook ff de topic gelezen maar hoef er niet teveel van verwachten

ik moet zeggen dat de games nu wel heel soepel draaien

maar proberen kan altijd toch!

Jips dat was de topic.

Bij mij verbeterde het wel iets, maar had niet echt een vergeleijking omdat m'n pc al goed liep.

Ik ben benieuw ofdat het bij jou goed werkt

mukkel zei:
Jips dat was de topic.

Bij mij verbeterde het wel iets, maar had niet echt een vergeleijking omdat m'n pc al goed liep.

Ik ben benieuw ofdat het bij jou goed werkt

ik ga er dan vanuit datt je zelf niks hoeft in te stellen en dat ie zelf dan die aanpassingen doet???!!!

Inderdaad doet GameXP de instellingen voor je.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan