leesbevestiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Berichten
454
hallo,

Ik stuur via mijn windows mail een berichtje naar iemand met leesbevestiging-zeker weten!
Nu heeft hij het berichtje gelezen want hij moest mij een bedrag terugstorten en heeft dat gedaan.maar heb nooit een reactie terug gekregen dat hij de leesbevestiging ontvangen heeft cq bericht.
Is er soms een methode om zonder tegenbericht te krijgen een leesbevestiging te omzeilen?
Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Graag hoor ik van jullie.

gr sierras
 
Een leesbevestiging kun je weigeren.

Ik doe het regelmatig, want ik heb een gruwelijke hekel aan mailtjes waarin om een leesbevestiging wordt gevraagd. Reden? Weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Het is normaal dat ontvangstbevestigingen 9 van de 10 keer wel 'verstuurd' worden door de ontvanger, maar gewoon niet aankomen: De ontvangstbevestigingen worden gewoon niet herkend door de mail-provider, en dus geweigerd/geannuleerd.
Het is voor mail die via Internet wordt verstuurd gewoon geen goed-werkende methode.

Op een lokaal netwerk waar iedereen op/via dezelfde mailserver werkt heb je kans dat het wél enigszins werkt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Net als Pasja weiger ik principieel ook leesbevestigingen te accepteren.
Vind het altijd wat opdringerig overkomen. Zeker weten dat we niet de enigen zijn die ze niet terugsturen...
 
in outlook kun je leesbevestigenzelf weigeren,dan komen er nooit aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan