Wie kan me helpen?
Wanneer in cel G14 een tekst staat mag ik in I14 iets invullen (tekst of cijfer)
Nu wanneer cel G14 leeg is moet ook I14 leeg zijn en mag ik er ook niets in kunnen vullen.
Is dit mogelijk??
Alvaste bedankt!!!
mvg
Eddy
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
=ISTEKST(G14)
Oke, dit veranderd de zaak. Dit zal met VBA moeten waar ik (te) weinig van weet.Hallo boys,
Bedankt voor de reactie maar Ik kom er niet uit met jullie voorstel.
Ik denk dat ik het niet goed heb geformuleerd.
Dus wanneer er in cel G14 (,deze cel wordt gevuld d.m.v. een validatie van cel A2)gevuld is moet ik in cel I14 iets invullen.Maar wanneer cel G14 leeg is en er staat nog een cijfer in van de vorige keer dan moet deze cel leeggemaakt worden en mag ik er ook eventueel niets in kunnen vullen(cel moet gewoon leeg blijven)
Dit is misschien een iets duidelijker omschrijving van mijn probleempje.
mvg Eddy
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.