lege ruimte boven filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

motower

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Ik heb de site bierbrouwerijen.nl gemaakt met op de homepage een flash-filmpje.

Op de een of andere manier is er een soort van "spatie" boven het filmpje op de pagina: http://www.bierbrouwerijen.nl/Bierbrouwerijen.html (als je over de hyperlinks gaat zie je dat de onderkant van het woord "bierbrouwerijen" niet aansluit op de bovenkant terwijl dat op de andere pagina's wel gebeurt).

Wie ziet wat ik fout heb gedaan?

Bij mij werkt de site perfect. Tenmiste... ik zie geen fouten.

In Opera en Safari zie ik 'm zelf ook o.k., maar in Firefox zit dus dat stukje loze ruimte op de pagina met het filmpje

ow ja... Ik gebruik geen firefox op deze pc, dus kan ik het nu niet checken...

Tja, erg raar want in IE doet ie het ook goed.
In ieder geval alvast bedankt voor je belangstelling.

Als ik dit stukje naboots, gaat de loze ruimte weg als ik de twee objecten die je gebruikt voor het filmpje achter elkaar zet.

Als je de code handmatig bewerkt, zie je bij het flash filmpje een <object> staan.
Deze object sluit een stuk of wat regels later met </object>
Dit object noem ik voor het gemak even object1
In dit object bevindt zich ook een ander object (object2) die vlak boven het einde van object1 sluit.
In de code heb je dan
HTML:
</object>
<!--<![endif]-->
</object>
Doordat deze twee objecten met een regel zijn gescheiden ziet Firefox (op mijn pc) hier een extra regel in die hij weergeeft.
Als je dit stukje wijzigt in
HTML:
</object></object>
is bij mij de loze regel weg.

Hallo Troedeboer,
Bedankt voor je reactie, ik heb de aanwijzingen opgevolgd en de witregel is weg. Helemaal goed! Bedankt.

Tja, nu eenmaal later heb ik gemerkt dat de "witregel" welliswaar weg is in Firefox, maar dan valt de rest van de pagina weg in de andere browsers, daar zie dan eigenlijk alleen maar het filmpje en de rest is weg.
??????

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan