• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

legenda tonen in werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak eens duidelijk wat je wilt.

Een bedrijf met ± 100 uitvoerende medewerkers en nog eens ± 20 administratieve voor de urenverwerking en waarvan een aantal ook nog niet echt computer onderlegd is. En hiervoor mag je iets zonder, sorry, al te veel kennis van Excel iets onwerkbaars in elkaar knutselen met behulp van een forum? Bijzonder!

Voor jouw legenda vraag heb je volgens mij voldoende antwoorden gekregen. Voor een beetje normale opzet lijkt het mij dat er wat kennis ingehuurd moet worden.

Laatst bewerkt:
Ik heb altijd gedacht dat een forum mag gebruikt worden om een probleem te helpen oplossen (verbeter mij als ik fout ben)
Misschien is het wel zo dat het bestand onwerkbaar is maar er moet niets met gebeuren, het is enkel maar een hulp om te zien
wie, wanneer permanentie heeft, zonder telkens een hoop andere programma's te openen.
Mijn excuses mocht dit niet zo zijn over gekomen, maar het is niet anders.
Ik blijf verder proberen en bedankt voor jullie hulp en misschien komt er nog.

Je mag dit forum altijd gebruiken om vragen te stellen. Je hebt een aantal oplossingen gekregen waar je verder mee kan. Mijn opmerkingen/vragen in #21 staan hier los van. (Het was gewoon verbazing over iets wat toch wel een grote organisatie lijkt):d

Bij mij was de verbazing misschien nog groter toen men mij vroeg om dit in elkaar te boksen.
Wij zijn slechts een kleine afdeling van een groot bedrijf en zij hebben niemand die zich met excel
kan/mag bezighouden,(het zijn wel IT'ers, maar excel is not done voor hen) dit is louter voor de mensen op de afdeling.
Vandaar dat het misschien allemaal wat stuntelig overkomt. Maar dit volledig ter zijde, ik heb inderdaad al een heleboel hulpmiddelen
en het zal dus een mengelmoes worden van wat ik al had en wat jullie aanboden.
Er komt ook nog een 2e fase maar ik weet niet hoe of wat dit moet worden. Een soort van formulier
of draaitabel waar we een overzichtje moeten krijgen, wie in welke stielgroep van wacht is.
Ik ga me nu toeleggen op het afwerken van fase één en kom graag later nog eens terug met fase 2.

Iedereen alvast bedankt.

Voorlopig werd het hele opzet even on hold gezet door de leidinggevenden. Weet niet waarom maar...
Ik zal deze topic dan ook als opgelost zetten. Hopelijk wordt dit alles later toch terug opgepakt.
Ik zou graag iedereen bedanken die mee gewerkt heeft aan dit topic.
Graag tot een volgende

Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan