Let the games begin: Helpmij wallpaper

No hard feelings at all ;)
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Heb trouwens Admin een mailtje gestuurd om duidelijkheid van zaken te verschaffen, er is tenslotte nog twee maanden te gaan tot de einddatum en dus nog tijd zat voor eventuele correcties en het opschonen van deze topic.

Re: ??

Geplaatst door seeburg100
en inderdaad die wallpaper van jou ziet er niet uit!

laten we het wel gezellig houden ?

dit soort opmerkingen slaat nergens op.

een ieder doet het naar zijn kunnen niet iedereen is een kunstenaar.
en andere gebruiken gewoon een bestaande wallpaper en plakken er wat op ja.

maar dat is geen reden om iemand op deze manier te behandelen.

Die 'iemand' kan zichzelf ook wel verdedigen, al leek me in de context niets aan de hand. Taz, je z;)kt

Dimage> die tijger is een beetje klein toch wel en wat heb je ermee gedaan dan, want ik zie er niet aan af dat je de tijger zelf hebt getekend.

Geplaatst door caveman
Die 'iemand' kan zichzelf ook wel verdedigen, al leek me in de context niets aan de hand. Taz, je z;)kt

Dimage> die tijger is een beetje klein toch wel en wat heb je ermee gedaan dan, want ik zie er niet aan af dat je de tijger zelf hebt getekend.

???????
Ik heb geen tijger gemaakt?
Alleen een wallpaper van het heelal met de interprise en wat tekstjes er opgeplakt.
Wel de planeten en de sterren zelf gemaakt met behulp van PS.

Geplaatst door caveman

ik zeik niet en ik zoek niet caveman.( door ;) kan ik niet echt bepalen wat je bedoeld )

ik vraag alleen laten we het gezellig houden opmerkingen als "jouw wallpaper ziet er niet uit" lijken me niet echt op zijn plaats.

zoals eerder aangegeven
iedereen doet zijn eigen kunnen en de 1 is beter in foto bewerking enz dan een ander.
en er zijn er die gebruiken het werk van een ander en plakken alleen het logo er op.

dat zal mij een zorg wezen maar ga niet elkaar afzeiken met dat iemand zijn wallpaper er niet uitziet.

ps

de tijger is niet gemaakt door dimage maar door
x-Missy-Dkny-x

??

meneer tazman of mag ik tazman zeggen? het was meer bedoeld als geintje,maar dat kwam bij jouof U niet zo over,ik ben een volwassen persoon en dat is dimage ook denk ik,dus regelen wij dit wel zelf denk ik! het liep toch niet uit de hand! trouwens ik vind de wallpaper van U ook niet mooi,mag het zo wel?

Geplaatst door caveman
ben ik niet met je eens...als iedereen hier nou elkanders tekening gaat zitten afzeiken...de maker weet zelf wel oftie mooi is of niet...en anders kan de "uitschelder" zijn commentaar wel voor zich houden vind ik...

Re: ??

Geplaatst door seeburg100
meneer tazman of mag ik tazman zeggen? het was meer bedoeld als geintje,maar dat kwam bij jouof U niet zo over,ik ben een volwassen persoon en dat is dimage ook denk ik,dus regelen wij dit wel zelf denk ik! het liep toch niet uit de hand! trouwens ik vind de wallpaper van U ook niet mooi,mag het zo wel?

je mag jij zeggen hoor anders ga ik me met mijn 32 zo oud voelen.
het is niet opgevat als geintje nee maar niet alleen bij mij niet.

dat je mijn wallpaper niet mooi vindt is je goed recht een ieder is gelukkig vrij in keuze en smaak in dit land.

ik ga hier verder niet een discussie voeren ,waar het mij omgaat is dat dit topic niet bedoeld is om te vertellen dat je een wallpaper niet mooi vindt enz.
daar hebben we de stemming voor.
vindt je een wallpaper niets stem je laag vindt je het wel wat stem je hoog.

de essentie is dat we het leuk en gezellig houden op helpmij.

??

wat vind jij hier nou van dinage? een hele discussie die eigenlijk geen discussie waard is! ik wens jullie allemaal een heel goed leven! en nu ga ik mij hier afmelden!

Enorm veel is gejat.... sirieus.... die gele beetle bijv. komt van www.visualparadox.com.... ongelovelijk.... als jullie origineel willen zijn, wees dan origineel, en steel niet van anderen!!!!

Zo, ik heb gezegd.

Laten we nu maar weer even ontopic gaan he? Geen opmerkingen meer van 'Wat is je wallpaper lelijk' of 'Hij is gejat'.

Duidelijk?

Geplaatst door BrEeZeR
Laten we nu maar weer even ontopic gaan he? Geen opmerkingen meer van 'Wat is je wallpaper lelijk' of 'Hij is gejat'.

Duidelijk?
and he's back :D ;) :thumb:

Geplaatst door Henrik

Over ontopic gesproken, kijk eens ff naar de laatste 4 wallpapers... :rolleyes:

Er zitten altijd weer zielige mensen tussen die het verpesten voor de rest...

Laatst bewerkt:
marre... die wallpapers worden wel verwijderd mag ik aannemen toch?

Geplaatst door Henrik
marre... die wallpapers worden wel verwijderd mag ik aannemen toch?

Neem ik wel aan.. ik weet niet precies hoe dat zit met modrechten daar.. vraag wel even.. :)

Terug
Bovenaan Onderaan