Let the games begin: Helpmij wallpaper

"Beter goed gejat, dan slecht verzonnen" is 1 der vele motto's van me :D , ik vind het best dat iemand van Looroll of Cognitive Distortion een achtergrond neemt, maar doe er iets meer mee dan alleen het logo erop plakken.

Het enthousiasme is wel hoog, al vier pagina's vol (of al meer ?).

Van mij ook, maar wanneer de regelmenten zeggen; ontwerp zelf een wallpaper, dan lijkt mij toch dat het wat meer behoort in te houden dan wat jat, knip en plakwerk. ;)

??

Ik zit dit allemaal zo is te lezen, maar het is toch helemaal niet belangrijk hoe je een wallpaper maakt, en er wordt ook nergens gezegd dat je het orginele logo moet gebruiken,als je maar in het zelfde lettertype blijft.
Laat iedereen nou gewoon doen wat hem goed dunkt, ik vind wel,dat wanneer je een wallpaper helemaal zelf (kan) ontwerpen dat dit zeer knap is! maar of iemand daar rekening mee houdt?? ik ben ook niet zo,n ster in het zelf ontwerpen,dat kan je ook wel zien, ik kom er ook wel voor uit, als het niet goed is knallen de moderator,s deze wallpapers er toch van af, lekker belangrijk.als je maar lol hebt in wat je doet! toch?

Geplaatst door caveman

Het enthousiasme is wel hoog, al vier pagina's vol (of al meer ?).

moet je voor de gein eens naar de namen kijken 80% komt van de zelfde mensen af.

Ja

so what? zeker, er zijn er maar een paar die dit doen,en dan zijn er nog mensen,meestal doen die niet mee? die overal iets op aan te merken hebben!

Re: Ja

Geplaatst door seeburg100
so what? zeker, er zijn er maar een paar die dit doen,en dan zijn er nog mensen,meestal doen die niet mee? die overal iets op aan te merken hebben!

verklaar je nader ???

en lees bovenstaande eens ;)

ja

verklaar je nader

nou over dat logo bijvoorbeeld, er wordt nergens gezegd,dat je het logo moet gebruiken,alleen dat je het kunt downloaden,maar niet dat je het speciaal,moet gebruiken, ik heb wallpapers ingestuurd waarvan ik achtergronden hebt gebruikt,maar ik heb er ook een paar zelf gemaakt,en ik doe dit enkel voor de lol hoor,omdat ik het leuk vond,die aktie,niet meer en niet minder!

Re: ja

nou over dat logo bijvoorbeeld, er wordt nergens gezegd,dat je het logo moet gebruiken,alleen dat je het kunt downloaden,maar niet dat je het speciaal,moet gebruiken, ik heb wallpapers ingestuurd waarvan ik achtergronden hebt gebruikt,maar ik heb er ook een paar zelf gemaakt,en ik doe dit enkel voor de lol hoor,omdat ik het leuk vond,die aktie,niet meer en niet minder!

ik wil niet zeuren hoor maar lees eens

-----------------------------------------------------
Meedoen aan de wedstrijd is heel simpel, ontwerp een wallpaper met daarop het helpmij logo. Je bent vrij met het kiezen van de kleuren, plaats van het logo en je mag zelfs de computer uit het logo loskoppelen van de tekst. De maat van de wallpaper moet 1024x768 zijn, en moet zijn opgeslagen in het jpg-formaat.
De wallpaper moet geschikt zijn voor alle leeftijden.

Ben je op zoek naar het helpmij logo, die kan je hier downloaden. Deze set bevat het helpmij logo in verschillende lagen in photoshop formaat
--------------------------------------------------------------

http://wallpaper.helpmij.nl/meedoen.php

kijk wat iedereen doet moet ie zelf weten maar staat er wel.

ja

je hebt gelijk foutje van mij,over het logo. maar over zelf ontwerp,en text dan,wordt verder niets gezegd,alleen dat je in het zelfde lettertype moet blijven, maar alles bijelkaar is niet nodig,logo met text zoals het er staat,in het helpmij logo. ik snap alleen sommige opmerkingen niet,van het uitsluiten van personen. kinderachtig!!

Re: ja

wordt verder niets gezegd,alleen dat je in het zelfde lettertype moet blijven, maar alles bijelkaar is niet nodig,logo met text zoals het er staat,in het helpmij logo. ik snap alleen sommige opmerkingen niet,van het uitsluiten van personen. kinderachtig!!

Ik wijs alleen op de voorwaarden en vraag (dus eis niet) of wallpapers die niet aan de voorwaarden voldoen of deze (de wallpapers en dus niet de personen!) uitgesloten worden van deelname.
Vervolgens ga jijzelf dingen uit de voorwaarden halen die er helemaal niet staan;
Waar staat bijvoorbeeld dat je de tekst naar eigen goeddunken mag veranderen, zolang je maar in hetzelfde lettertype blijft?
De reden van mijn vraag is heel simpel;
Ik heb zelf een wallpaper gemaakt die aan de voorwaarden voldoet, waarna ik eens op het gemak de rest van de geplaatste wallpapers ging bekijken.
Hierbij kwam ik echt ware kunststukjes tegen die aan de voorwaarden voldoen, maar ook die dit niet doen.
Ook kwam ik echter wallpapers tegen die op geen enkele wijze aan de voorwaarden voldeden;
Niks zelf ontworpen, het logo al dan niet op de wallpaper geplakt en geplaatst.
Naar aanleiding hiervan was dus ook mijn vraag, omdat ik het niet fair zou vinden dat degenen die echt de moeite hebben genomen om aan de hand van de voorwaarden een mooie wallpaper te maken, voorbijgestreeft zouden (kunnen) worden door degenen die het op de simpelste manier gedaan hebben.
Het enige wat ik dus wil weten is of de regels al dan niet naar eigen goeddunken aangepast mogen worden, zodat een ieder nog de kans heeft om zijn fout te herstellen.
En als jij dit dan kinderachtig vindt, so be it!
Ik weet overigens nu al dat mijn wallpaper beslist niet een winnaar is en heb 'm puur voor de lol gemaakt, zoals velen van jullie.
Ik voer deze discussie gewoon eerlijkheidshalve en het is absoluut niet mijn bedoeling om jullie pret te bederven.
Gewoon plaatsen die wallpapers dus, we horen vanzelf wel wat de mening van Admin hierover is en ik wens om de sfeer te behouden niet meer op verdere discussies in te gaan...

Klopt het dat de laatste op 16-01-2003 is geplaatst, of is er iets mis met mijn weergave?

??

nou ik ben het niet helemaal met jou oneens wat betreft wallpapers waar niets bij staat!~neem nou bijv die wallpaper met de tijger,ik denk, en ik denk alleen maar,dat deze gemaakt is door een kind,weet dat natuurlijk ook niet zeker,maar ik denk het wel. wou jij die uitsluiten? laat toch lekker gaan! en inderdaad die wallpaper van jou ziet er niet uit!

Tnx ;) Maar wel helemaal zelf gemaakt in PS :)

Laatst bewerkt:
ha

je ging er toch nog even op in! nou de sfeer zal ik niet willen bederven hoor frans. no hard feelings!

Terug
Bovenaan Onderaan