Re: ja
Geplaatst door seeburg100
wordt verder niets gezegd,alleen dat je in het zelfde lettertype moet blijven, maar alles bijelkaar is niet nodig,logo met text zoals het er staat,in het helpmij logo. ik snap alleen sommige opmerkingen niet,van het uitsluiten van personen. kinderachtig!!
Ik wijs alleen op de voorwaarden en vraag (dus eis niet) of wallpapers die niet aan de voorwaarden voldoen of deze (de wallpapers en dus niet de personen!) uitgesloten worden van deelname.
Vervolgens ga jijzelf dingen uit de voorwaarden halen die er helemaal niet staan;
Waar staat bijvoorbeeld dat je de tekst naar eigen goeddunken mag veranderen, zolang je maar in hetzelfde lettertype blijft?
De reden van mijn vraag is heel simpel;
Ik heb zelf een wallpaper gemaakt die aan de voorwaarden voldoet, waarna ik eens op het gemak de rest van de geplaatste wallpapers ging bekijken.
Hierbij kwam ik echt ware kunststukjes tegen die aan de voorwaarden voldoen, maar ook die dit niet doen.
Ook kwam ik echter wallpapers tegen die op geen enkele wijze aan de voorwaarden voldeden;
Niks zelf ontworpen, het logo al dan niet op de wallpaper geplakt en geplaatst.
Naar aanleiding hiervan was dus ook mijn vraag, omdat ik het niet fair zou vinden dat degenen die echt de moeite hebben genomen om aan de hand van de voorwaarden een mooie wallpaper te maken, voorbijgestreeft zouden (kunnen) worden door degenen die het op de simpelste manier gedaan hebben.
Het enige wat ik dus wil weten is of de regels al dan niet naar eigen goeddunken aangepast mogen worden, zodat een ieder nog de kans heeft om zijn fout te herstellen.
En als jij dit dan kinderachtig vindt, so be it!
Ik weet overigens nu al dat mijn wallpaper beslist niet een winnaar is en heb 'm puur voor de lol gemaakt, zoals velen van jullie.
Ik voer deze discussie gewoon eerlijkheidshalve en het is absoluut niet mijn bedoeling om jullie pret te bederven.
Gewoon plaatsen die wallpapers dus, we horen vanzelf wel wat de mening van Admin hierover is en ik wens om de sfeer te behouden niet meer op verdere discussies in te gaan...