Let the games begin: Helpmij wallpaper

Het wordt pas leuk als alle valse stemmen eruit zijn gehaald :D, dan sta je bovenaan :D
 
k' ben bezig met de 2e die word 3 x zo goed (een 9 dus)

[edit] ik sta al een 41/2 dusse da zou dan een 12 worden man da word doorwerken. Maar onthoud voordat je op mij stemt ik heb alles zelfgemaakt en slijm slijm slijm dus slijm slijm zonder photo shop en plaatjes van het www slijm slijm [edit]
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door BrEeZeR


Geen woorden maar daden aub.. :evil:

ik ben nu bezig wat kwasten te dowen voor paint shop pro dan maak ik wat textures met wat vaage mist mhhh da moet lukken
 
Die van mij staat er ook op.

Stelt niet zo veel voor maar ik vond het hartstikke leuk om te doen :)
 
Ik kan twee wallpapers niet geupload krijgen, ondanks dat het twee jpeg's met als extensie .jpg. Zie bijlage.

Wat is er mis?

grtz
 

Bijlagen

  • scrshot13.jpg
    scrshot13.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 19
Je mag ze ook mailen, wellicht gewoon even opnieuw converteren naar jpg en dan werkt het wel. Soms stoppen programma's extra informatie in het plaatje wat dan snel lijkt op een fake of een verkeerde extensie. Stuur maar een PB als je dit wilt.
 
Harrie-leuk ook om creaties te zien van members met 'hidden talents!' :thumb:
 
Goedemorgen Gezina, waarom zie ik nog geen wallpaper van jou???
Jij kan dat toch ook wel....
 
Jammer:( maar misschien komt de inspiratie nog wel bij je terug......
 
Geplaatst door caveman
...Soms stoppen programma's extra informatie in het plaatje wat dan snel lijkt op een fake of een verkeerde extensie. Stuur maar een PB als je dit wilt.

Het was enigszins bizar. De extensie .jpg moet blijkbaar met kleine letters getypt worden. Zag het bij toeval staan in dat kleine venstertje bij 't wedstrijdformulier.
Ze staan er inmiddels in. Thnx anyway.

grtz
 
k' ben nog niet eens beggonnen. Maar heb wel een goed idee en een mooie windows achtergrond bedankt ........
 
??

ik loop me suf te zoeken naar die wallpaper van saviola?
 
Terug
Bovenaan Onderaan