lexmark color jetprinter z31

Status
Niet open voor verdere reacties.

systeem2001

Banned
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
36
windows xp herkent wel de printer maar hij kan niet printen omdat hij de printer niet kan installeren.
als ik de software-cd installeer dan geeft hij aan het einde van de installatie aan dat de printer spool service niet aan is(hij vroeg om begin van de installatie om dat aan te zette, drukte ik op ja)
ook zegt hij een andere service(urm ofzo iets)
nie kan vinden, ik heb al de nieuwste drivers van http://lexmark.com gehaald, ook daarmee geeft hij die foutmeldingen aan. De stekker zit ook goed in de computer en printer

wie kan me helpe??
 
bekend Lexmark probleem.

Waarschijnlijk heb je de printer al aangesloten voordat je de drivers installeerde.

Bij Lexmark (usb) gaat het dan altijd fout.

(ik heb er zelf 1 ;) )

Dus eerst drivers installeren en dan pas usb kabel aansluiten.

Ik kan je trouwens aanbevelen om de laatste driver patch te downloaden want de printer zal daarna een stuk sneller starten na een printopdracht.

Suc6

Ps.: verwijder eerst de al eerder geinstalleerde drivers voordat je weer opnieuw gaat installeren.
 
als ik de software probeer te verwijderen zegt de comp van : kan de printer niet vinde :mad:

de stekker zit via de printerpoort, niet via usb :confused:
mar zal probere te doen zoals jij het zegt,

ik heb ook al gevonden hoe je die service eventueel kunt starten (start>configuratiescherm>systeembeheer>service) en dan daaro die 2 service inschakelen

laat het nog wel weten hoe het zit

greetz
 
het is gelukt

het is gelukt,

lag aan de software, hij kan nu gewoon printen.
thanx voor de help:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan