LG-E400 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vupido

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2012
Berichten
73
Beste forummers :p,
Mijn nieuwe aanschaf - begin dit jaar - voldeed prima. Eerste keer mobiel internetten online, tijdens wandelingen actuele foto's op facebook zetten.
Restaurants zoeken met foursquare etcetera.

Sinds enige maanden, kreeg ik het bericht van kennissen dat ik telefonisch altijd in gesprek was. Zij spraken dan een voicemail in en ik belde terug.
Omdat ik het niet vertrouwde heb ik één van hen mij laten bellen, terwijl ik naast hem zat. Ook toen was ik in gesprek.

De Telfortshop adviseerde mij de telefoon te resetten - nadat ze de Simkaart in een andere telefoon gedaan hadden, bleek die in orde -. Ik deed een harde reset, maar het probleem blijft. Ik heb nu ook geen mobiele internettoegang via 3G meer.
Kan alleen internetten met de tefefoon als er WIFI is.

Weet iemand hoe ik de instellingen voor telefonie opnieuw moet instellen? Of waar ik dat kan vinden op internet. Ik neem aan in de handleiding van de LG-E400, maar daar kom ik niet uit. Anders was ik niet hier op het forum.

Prettig weekend :love:,

Vupido
 
Hallo Vuplido,

Je vind op deze website alle instellingen van Telfort om het goed in te stellen: Telfort Toestelhulp

Ik heb even een ander toestel gekozen omdat het toestel wat jij hebt niet tussen de toestelhulp staat, het toestel dat ik geselecteerd heb is de versie na die van jou.

Je zou er ook over kunnen denken om het toestel op te sturen ter reparatie, je hebt nog garantie gezien hij nog geen jaar oud is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan