LG KG800, doen of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo. Mijn oog is gevallen op de LG KG800. Mooi model, leuke functies en een opvallend
lage prijs. Althans, dit is mijn induk. Ik heb weinig verstand van deze apparaten en vraag
bij deze dus graag je advies. Is hij zijn 150 eurootjes waard of ga ik verder kijken?

Ziet er wel een leuke telefoon uit, maar wat mij niet duidelijk is is het geheugen.. is het uitbreidbaar? Lijkt mij niet veel geld voor zo'n telefoon.

Hier een review.. misschien leuk om eens door te lezen.

Hoi, dankje! Die review heb ik net van onder tot boven zitten lezen.
Het komt neer op een zeer strakke telefoon met leuke opties maar niet te veel fratsen,
wat dan ook terug te zien is in de prijs. Daarom spreekt hij me zeker aan.

Wat betreft het geheugen, er zit standaard 'slechts' 128MB in, en dit is niet uitbreidbaar.
Dit is voor mij overigens geen probleem: muziek luisteren doe ik met een muziekspeler
(heel apart) en wanneer ik een foto maak gaan ze negen van de tien keer direct de PC op
en van de telefoon af.

Wat me wel steekt, is Bluetooth 1.3. Tegenwoodig is 2.0 toch niet meer dan normaal?

Tegenwoordig is het inderdaad Bluetooth 2.0. 1.x is mij te traag, maar de vraag is: hoe vaak ga je Bluetooth gebruiken? Ik gebruik het voornamelijk om mp3tjes en foto's te sturen naar vrienden, maar als je dit verder niet vaak doet dan is 1.x snel genoeg hoor!

Je kan bijvoorbeeld ook synchroniseren met je PC om bijv je SMSjes en contacts te backuppen.. dan praten we over een paar kb.

Ik zal er nu en dan foto's mee versturen naar mijn PC.
Verder af en toe muziekfile's naar vrienden...

Ik zou er nog eens goed over na denken als ik jou was. Het is inderdaad een prachtige telefoon, maar ik lees dat er ook veel mensen problemen mee hebben. Meer dan met veel andere toestellen. Verder is ook de software van LG niet echt geweldig, vooral bij bijv. het sms-en.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan