Licentie incredimail wil niet geaccepteerd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

oossie

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2002
Hoi, ik heb incredimail opnieuw geinstallerd op mijn vriendin haar computer. Heb ooit voor haar incredimail aangeschaft. Nu doet zich het probleem voor dat als ik een mailtje ontvang van incredimail, met daarin de code die wij destijds hebben aangeschaft, ik een melding krijg dat deze code niet geldig is. terwijl het nota bena van hunzelf afkomstig is.

De pc is verbonden met internet, wie weet hier een oplossing voor. ik heb al een mail verstuurd naar incredimail, maar daar naar 14 dagen nog niets op gehoord.

iemand een suggestie ?

Groeten Oossie

Ik heb dat ook gehad en het zat geloof ik zo.
Je moest dacht ik opgeven dat je het gaat deïnstaleren ( tijdens de deïnstaltie gaat dat geloof ik) en dan krijg je een nieuwe code als je hem er weer op zet. Ik heb toen ook gemaild en snel antwoord gekregen. Heb je het via hun site gedaan en opgegeven dat je een betaalde gebruiker bent met je aankoopcode erbij?
Het is dus helaas zo dat je deze code dus nu niet meer kan gebruiken en op een nieuwe van hun moet wachten.

Laatst bewerkt:
Ik heb een mailtje gestuurd naar purchase, hopenlijk krijg ik snel antwoord.

Groeten Oossie

gisteren gestuurd, nog niets op gehoord.

Wacht ondertussen maar rustig af.

Mailtje teruggehad, dat mijn LICENTIE nog op meerdere computers met bijbehorende mailadressen staat. Nu vraag ik mi af, hoe is men aan deze licentie gekomen.
En wat ik kan doen om dit weer ongedaan te maken, zodat Bea haar incredimail weer kan gebruiken.

Had ik maar nooit geformateerd:evil:

Dat is raar want je moet een procedure volgen om te voorkomen dat de licentie op meerdere PC's komt te staan.
Ik raad je aan toch terug te mailen en te vermelden dat jij niet weet hoe dat kan en blijven verzoeken om een andere licentie.
Wat formateren betreft,daar ben je toch gewoon vrij in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan