Lime Wire

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hendrikje

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Steeds als ik muziek wil downloaden met Lime Wire dan word ik onmiddellijk door mijn virusscanner op de vingers getikt: een melding van een Trojaans paard. Op zich natuurlijk goed dat de virusscanner dit meldt. Heb het programmaatje al gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Maar de melding blijft komen......... Durf nu het programmaatje niet meer te gebruiken. Ik werk met Windows Vista Home Edition. Virusscanner: Trend Microsoft.

Iemand een oplossing of een ander goed alternatief voor LW?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Limewire stikt inderdaad van de bestanden met virussen/trojans. Beter is het om via nieuwsgroepen te downloaden of via torrents

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt. :) Deze kan ik ook goed gebruiken. Maar ik was eigenlijk op zoek naar een eenvoudig programmaatje dat ook audiobestanden kan downloaden. (Zonder spyware en e.d.).

Klopt.

Je kan U torrent pakken. Moet je wel via een site een liedje aanklikken zoals piratebay. enz Limewire is opzich niet zo slecht maar Ik heb er nog nooit problemen mee gehad nja succes ermee :)

uiteindelijk welk progamma je ook gebruikt limewire, utorrent het principe blijft wel zo'n beetje hetzelfde, je maakt connectie met servers die die bestanden delen, uiteindelijk is het nooit 100% veilig om op die manier te downloaden. Maar inderdaad limewire staat er helemaal om bekend dat dat progamma 1 grote virus is eigenlijks. Wil je echt zo min mogelijk risico lopen moet je op een echte vertrouwde website liedjes kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan