Limewire EN Azureus doen het ineens niet meer????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
bovengenoemde programma's doen het dus ineens allebei niet meer. ik heb ze nog gebruikt en het volgende moment deden ze het niet meer.mijn broertje was na mij als laatst op de pc geweest en zei dat het zo ineens was. ik snap er niks van:s k heb zowel Limewire als Azureus van de pc gehaald en opnieuw geinstalleerd maar niks:S. als ik het wil starten komt er even een zandlopertje bij het pijltje die na 1 á 2 seconden verdwijnt en dan gebeurt er dus gewoon niks meer! k vind dit echt heel vervelend! en ik hoop ook echt dat iemand een oplossing heeft voor dit vreemde zaakje :(

Heb je bij het opstarten van deze progr. wel eens je firewall uitgezet.

Moet werken met firewall aan. Ik gebruik LimeWire en Kazaa Lite Resurrection en beide werken via firewall.

Welke Windows heb je?

grtz
Bugsy

bedankt voor de reacties, maar het probleem lag bij Java, die er ook mee opgehouden was. met veel moeite is het allemaal weer goedgekomen;)

nou, ik heb al een nieuw topic geopend maar daar komen geen reacties dus probeer ik het nog eens;)
ik heb nu mijn probleem deels opgelost. Limewire start weer op. Alleen wil Limewire nu geen verbinding meer maken en blijft de status dus maar staan op 'Er word nu een verbinding met het netwerk gemaakt'
maar dit gebeurt dus niet, ookal staat limewire de hele dag aan.ik heb echt geen idee waar het aan ligt.
ik heb gewoon de basis(gratis)versie. mijn firewall (Sygate) staat Limewire toe, en mijn windows firewall is uitgeschakeld. daar lijkt het mij dus niet aan te liggen.
maar waar kan het anders aan liggen? bepaalde instellingen in Limewire zelf?? of wat dan ook:(
ik hoop echt op een oplossing! want ik was altijd erg tevreden over Limewire, en toen ineens wilde hij niet meer:s ik ben in voor alle opties!

Heb je geprobeerd als het werkt met uitgeschakelde firewall (Sygate)?
Dat met Java klopt, die moet wel geüpdate zijn voor LimeWire.
Is het misschien zo dat voorheen jij een Pro versie hebt gebruikt? En kreeg je (niet lang geleden) de optie om te gaan updaten en dat heb je gedaan?
Als het niet werkt met uitgeschakelde firewall dan moet je LimeWire verwijderen en vervolgens eerst alle sleutels van dit programma uit je register verwijderen.
Daarna opnieuw installeren.

ja ik heb wel voorheen een pro versie gebruikt! ik heb de optie gekregen om te updaten maar heb dit zelf nooit gedaan.maar het kan goed zijn dat mijn broertje op zijn account wel op die optie heeft geklikt!
met uitgeschakelde firewall werkt Limewire alsnog niet.
Wat zijn precies alle sleutels van Limewire? houd dat gewoon in dat als ik bij 'Zoeken' zoek naar Limewire, ik alles moet verwijderen waar die naam in staat?

ik heb net alle bestanden op de zoeknaam limewire verwijdert. vervolgens heb ik de basic versie Limewire 4.9.30(de nieuwste versie) opnieuw geinstalleerd.
toen ik Limewire toen voor de eerste keer opstarte kreeg ik eerst de volgende foutmelding:
Limewire kon het Digitale AUdioprotocol Service niet starten(om iTunes te kunnen delen).Deze eigenschap is uitgezet.
kan dat er mee te maken hebben? maar nog altijd wil limewire geen verbinding maken :(

Hi Lucie,

Met sleutels uit het register bedoelde ik het register van Windows en niet alleen wat jij kan vinden met de zoekoptie.
Jou foutmelding zou te maken hebben met de firewall, maar je zegt dat je de foutmelding ook krijgt als je de firewall uit gaat zetten.
Andere oorzaak: je Windows is niet geüpdate, dus probeer eerst alle updates van Microsoft te halen.
De instellingen van LimeWire vind je bij: Extra, kies vervolgens voor Opties. Daar vind je ook de iTunes.

grtz
Bugsy

sja ik ben niet zo'n computerexpert;)
maar het register van windows, waar kan ik dat vinden dan? maar ik zal even gaan kijken of windows up to date is :) thnx!

mijn windows is up to date. er zijn alleen een aantal optionele updates beschikbaar, maar die hebben met Outlook te maken. dus...wat nu? :s

ik heb het windows register ondertussen gevonden en ik heb wel een aantal magnet links gevonden maar een ICT vriendje van me zei dat ik er weinig mee op schiet als ik die weg doe. maar in de volgende 'map':
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SearchAssistent\ACMru\5603
heb ik ook nog 2 items gevonden met de beschrijving Limewire en het type is REG_SZ
maar hij wist niet wat het was dus ik laat ze nog even staan. weet jij of ik die weg kan halen??

Dus aan Windows update ligt het niet. LimeWire heeft niets met Outlook te maken.
De sleutels uit het register verwijderen (je hebt het gevonden via ‘regedit’) heeft alleen zin pas nadat je eerst LimeWire normaal verwijdert eerst.
Dus verwijderen eerst via je software lijst. Daarna eerst met de zoekoptie alles verwijderen wat achterblijft van LimeWire. Pas daana ga je naar het register.
Let OP! Beslist geen andere sleutels verwijderen!!
In het register voer je in, bij Bewerken/Zoeken het woord: LimeWire.
Klik op Enter.
Wat hij vindt: Delete, klik OK. Kijk goed, zodat je zeker weet dat LimeWire is.
Klik vervolgens op F3 om het zoeken te herhalen, en verwijder vervolgens ALLE sleutels met de naam LimeWire.
Als alle sleutels weg zijn, instaleer LimeWire opnieuw en de nieuwste Java.

ik heb precies gedaan wat je zei.
eerst limewire verwijdert via Software. toen met een zoekopdracht al het overige verwijdert. toen in het register gezocht en alleen alles met de naam Limewire verwijdert en net zolang op F3 tot ie geen sleutels meer aangaf. toen weer limewire geinstalleerd. de nieuwste versie van Java heb ik al. bij de eerste keer opstarten weer dezelfde foutmelding en nog altijd geen verbinding. volgens mij is het echt een hopeloze zaak:(

dat stuk over de windows firewall heeft geen nut want die heb ik toch uitgeschakeld. en dan over de sygate firewall, ik word er eigenlijk niet veel wijzer uit:confused:
ik heb bij de geavanceerde opties voor de Limewire applicatie alle verkeer gewoon toegestaan, maar ik merk nog altijd geen verschil :s

ik heb nu mijn windowsfirewall ingeschakeld en die stappen uitgevoerd die op de site van Limewire stonden. Ik heb vervolgens Sygate Firewall uitgeschakeld en Limewire nogmaals opgestart. maar ook nu weer geen verbetering :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan