LimeWire kan niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

x-gwen-xx

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2006
Berichten
16
Hee mensen,
ik heb net LimeWire geinstalleerd maar elke x als ik iets wil downloaden gaat hij eerst verbinding maken en bronnen zoeken, maar dan zegt hij bij alle bestanden: Kan niet downloaden.
Weet iemand wat ik verkeerd doe en wat ik er aan kan doen.:thumb:
Groetjes gwen:rolleyes:
 
Beste x

Is dit direct bij de eerste keer dat je limewire geinstaleerd hebt en heb je basic of pro??
Er doen zich de laatste tyd de meest vreemde dingen voor in LW ik heb het al jaren en heb nu ook ineens last van een probleem.
Wat voor anti virus heb je agv soms,het kunnen verschillende dingen zijn toch denk ik aan een instellings probleem probeer is alles eraf te halen en het erop nieuw weer op te zetten maar net even iets andere instellingen ik neem aan dat hij wel al je dl vindt maar dat hij ze niet dl het lijkt mij het slimste naar het forum te gaan van LW bij de algemene FAQ`s staat het niet zover ik weet.
Ook ik zou wel eens willen weten hoe het ineens komt dat er zoveel problemen zijn,ik weet niet wat je dl maar qua films en programma`s kan je net zo snel al is het niet sneller dl bij ARES ik hoop dat je op het forum wijzer wordt de fouten zijn zo uit een lopend dat haast niemand er een pan klare oplossing voor heeft JOs
 
Hee nixs,
ik gebruik PRO en heb McAfee als beveiligings software. Ik heb in mijn instellingen al gekeken en daar staat volgens mij niks fouts. Ik weet echt neit wat het zou kunnen zijn. Ik ben nu bezig met een video bestand te downloaden en die geven dus allemaal aan dat ze niet downloaden. Super vaag :confused:
Nouja ik hoop dat iemand hier me verder kan helpen.
groetjes gwen :rolleyes:
 
Hmm raar, nu doet ie het wel.
Najaa het zal wel :confused:
Ik heb trouwens heel vaak als ik bestanden wil downloaden dat ik alleen een stomme pop-up van zo'n nutteloze site krijgt, en ik hem dus verder neit kan downloaden. Hebben meer mensen dit, en weet iemand hoe je deze bestandjes gewoon meteen al uitgefilterd kan krijgen?
groetjes gwen:rolleyes:
 
ik gebruik ook limewire pro en heb dit probleem totaal niet.
Misschien ligt het aan de instellingen van limewire, in het begin moest je namelijk modem en adsl kiezen etc: misschien is het daar verkeerd gegaan.

Suc6:thumb:
 
Hee sontriaX,
Dat deeltje is goed gegaan, dat weet ik zeker. Gebruik zelf kabel/adsl en geen modem, maar dat heb ik ook al nagekeken en dat staat gewoon goed. Ik weet echt neit wat het probleem is :confused:
najaa ik hoop dat ik er uit kom, morgen ben ik vrij dus zal ik is lekker gaan *****n met de pc. Hoop alleen dat ik hem neit weer sloop :rolleyes: ik heb volgens mij een negatieve straling :p heb nu al 3x de voeding gesloopt, maar hoe? :eek:
Groetjes gwen:rolleyes:
 
Hee sontriaX,
Dat deeltje is goed gegaan, dat weet ik zeker. Gebruik zelf kabel/adsl en geen modem, maar dat heb ik ook al nagekeken en dat staat gewoon goed. Ik weet echt neit wat het probleem is :confused:
najaa ik hoop dat ik er uit kom, morgen ben ik vrij dus zal ik is lekker gaan *****n met de pc. Hoop alleen dat ik hem neit weer sloop :rolleyes: ik heb volgens mij een negatieve straling :p heb nu al 3x de voeding gesloopt, maar hoe? :eek:
Groetjes gwen:rolleyes:
Hoi ik zou hem er maar is af halen en er hellemaal opnieuw opzetten,om software te repareren hoeft je kast niet open heb je een beveiligde stekkerdoos waar je pc op zit???veel suc6
 
Hee nixs,
ik gebruik PRO en heb McAfee als beveiligings software. Ik heb in mijn instellingen al gekeken en daar staat volgens mij niks fouts. Ik weet echt neit wat het zou kunnen zijn. Ik ben nu bezig met een video bestand te downloaden en die geven dus allemaal aan dat ze niet downloaden. Super vaag :confused:
Nouja ik hoop dat iemand hier me verder kan helpen.
groetjes gwen :rolleyes:
Dl eerst iets kleins en mp3 bestand ofzo ik raad je toch aan naar het forum te gaan als de andere tips niet werken het kan nl zoveel zijn op zich werkt pro goed met mc affee
 
ik gebruik ook limewire pro en heb dit probleem totaal niet.
Misschien ligt het aan de instellingen van limewire, in het begin moest je namelijk modem en adsl kiezen etc: misschien is het daar verkeerd gegaan.

Suc6:thumb:
Hoi ik heb al jaren limewire nog van toen iedereen kazzaa gebruikte ik had ook nooit last nu staat limewire op 1 in de top van de dl pro`s en nu ga je ook steeds meer horen dat het niet perfect meer werkt na een update kon ik klikken op LW wat ik wilde maar kon niet dl bij vele zal alles goed gaan er zullen er ook vele zijn met een probleem .,Nixs

Ps Fijn voor je dat LW bij jouw perfect werkt
 
Ik gebruik Limewire Pro 4.01.
Ik heb ingesteld dat ik alleen de downloabronnen wil zien met 2,3 of 4 sterren.
Geen centje pijn.

NB: veel bronnen worden na de zoekactie door Limewire wel getoond, maar vaak zijn ze niet (meer) online, of maar "half" (een bron met lage uploadsnelheid).


Zie ook: deze thread.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan