limewire problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadViper

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
37
Sinds vandaag zijn er problemen met Limewire. Hij start helemaal niet meer op, hij laadt alles via dat kleine schermpje maar verder in het programma komt hij niet. De snelkoppeling op het bureaublad naar limewire downloads geeft een fout melding als je die met een muisknop aanklikt, fout melding heeft te maken dan met explorer.exe en laadt hij het bureaublad weer.

Dus ik dacht Java en Limewire eraf, CCleaner erover heen.

En daarna eerst Java erop en dan weer opnieuwe limewire erop.

Nou niet dus, limewire start nog steeds niet op.

Aangezien mijn trukendoos hier ophoudt wil ik vragen of iemand hier nog iets weet.
 
hey !

probeer eens via een ander p2p programma zoals Ares etc. limewire (opnieuw) te downloaden en installeren - ik denk - ik denk dat het dan wel weer zal werken.
Als je via een ander p2p programma limewire download zoek je misschien best onmiddellijk naar de pro versie? zeer handig :p

groetjes
Sophya
 
Is Limewire niet (meer) opgenomen als uitzondering in de (Windows) Firewall?

Heb je al gekeken op de Support-pagina van Limewire?
 
Heb geen ander p2p programma erop staan. En Limewire pro ben ik niet zo fan van omdat daar de problemen een paar maanden geleden ook mee begonnen waren.

Over de firewall zal ik gaan kijken.

Wat ik trouwens ook niet kreeg bij de installatie is dat ik moest kiezen uit de verbinding en alles.
 
Laatst bewerkt:
Hij is uitgezonderd bij de firewall dus dat dit is het niet.

En bij die support pagina hebben ze het over de router, nou dat lijtk em ook niet het geval want de andere pc, degene ewaarop ik niet zit te werken heeft dit probleem niet.

Aangezien die Limewire downloads folder de hele tijd een explorer.exe fout aangeeft en Configuratiescherm/software een rundll32.exe fout aangeeft denk ik hij weer geformateerd moet worden.

gelukkig werk ik niet op die pc.
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet welke versie je hebt maar op internet zeggen ze dat als je de nieuwste versie download dat je problemen de wereld uit zijn

alhoewel ik ook over een trojan las die limewire fouten laat maken ...dus EERST misschien eens scannen met je antivirus en daarna die nieuwste versie proberen

succes
 
Laatst bewerkt:
De laatste versie is geprobeerd, helpt niet. Computer is schoon, zeggen Ad aware en Norton.

Het voordeel is dat de map limewire downloads die een foutmelding geeft op een andere schifj staat dan windows dus die schijf even formateren en die map is ook weg.

Maar zal het helpen op met een regcleaner het register op te schonen en dan te proberen?
 
Het probleem is inmiddels verholpen. Aangezien de limewire downloads map een foutmelding gaf en die gelukkig op een andere schijf stond dan windows hebben we die schijf even geformateerd en daarna limewire erop gezet. Waarom hij het opeens wel doet is een raadsel.
 
Limewire

ik weet het nog steeds niet
ze zeggenje moet limewire.exe verwijderen of uitvinken maar die staat er niet bij!
 
uuhhhm...

jaaah dit had ik dus ook ook met dat foutmelding van exe.enzovoort ook dat me bureau blad weer over nieuw opstarten.
j hebt mazzel gehad me nieuwe limeiwre heeft allemaal virusen binnen gelaten hij had eerst me beveileging uit gezet fire wall en updates toen kwamen de popups weer binnen via internet toen me exe programma wat verandert was toen kwam ik me pc niet meer op en vandaag heeft ie me ipn code veranderd zodat ik niet op internet kom.

je hebt mazel gehad mijn pc is totaal naar de kl*te
 
LimeWire

Hey guys!

Heb hetzelfde probleem,

op een gegeven moment deed LW niks meer,
kreeg hem niet meer opgestart enzo.... Toen geprobeerd 'm te downloaden via BitTorrent,
LimeWire werkt nog steeds niet, en heb nu het probleem dat als ik de map Downloads (van BitTorrent, die in Mijn Documenten staat) aanklik, binnen 10 seconden de verkenner vastloopt.:confused: Heb geprobeerd om de map Mijn Documenten op een cd te branden,
dan krijg ik de melding dat Nero geen toegang heeft tot het station, want een andere applicatie maakt daar al gebruik van. Ik zou dus niet weten welke, maar ik kan dus niks meer downloaden en ook reeds gedownloade bestanden niet afspelen of verplaatsen....
Iemand nog een idee wat ik het beste kan doen? :eek: (Behalve mijn pc bij het grofvuil zetten)

mvg, Anaven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan