Limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sporto

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Berichten
87
Beste Helpmijers,

Ik heb limewire gedownload om eens uit te proberen. Iedere keer als ik het programma opstart klapt het programma eruit net als hij helemaal opgestart is. Ik heb het programma als een keer verwijderd en opnieuw geinstalleert. Wie kan mij helpen of heeft een goede tip?

Groeten:confused:
 
Gooi het nog eens er af, reboot en download dan CCleaner en laat deze naar fouten scannen, dan wordt je register schoon gemaakt en ook de oude troep van limewire..

Limewire installeerd btw Grokster en Kazaa op je computer en das een beetje Spy/malware..
Dus download als je dat nog niet hebt gedaan, spybot S&D en scan je computer daar eens mee..

En daarna installeer je Limewire opnieuw...

En scan regelmatig :)

:confused:
 
Ook java kan de boosdoener zijn, evt ook herinstalleren.


ZipPe zei:
Limewire installeerd btw Grokster en Kazaa op je computer en das een beetje Spy/malware..

:shocked: Is dat nieuw ???
 
Jozo zei:
Ook java kan de boosdoener zijn, evt ook herinstalleren.




:shocked: Is dat nieuw ???

Nee hoor dat is altijd al zo geweest :D

Dit is nog een oudje
http://www3.ca.com/securityadvisor/pest/Pest.aspx?id=453088059

Etrust vind nu na het draaien van Limewire nog steeds dit in je register, doe je er een tijdje niets aan vind je meer.

Object: Kazaa
Class: REGKEY
Type: SPYWARE
FoundIn: HKEY_LOCAL_MACHINE:software\magnet
RiskLevel: 1

Object: Grokster
Class: REGKEY
Type: PACKER
FoundIn: HKEY_CLASSES_ROOT:magnet
RiskLevel: 1

Kan je verwijderen en is na het draaien van limewire weer terug...
No big deal, maar als je limewire gebruikt (doe ik ook soms) houd dan de boel wel extra in de gaten.. Bijna al die P2P progjes komen uit hetzelfde rotte nest.. (de gepatchte cracks zijn nog gevaarlijker) Krijg regelmatig een paar lap/desktopjes van vrienden en bekenden thuis gebracht met problemen, en zijn allemaal toevallig fanatieke LimeWire gebruikers.. RARA..
:)
 
Dat is een beetje overspannen gedrag van Etrust, net mijn computer met Pestpatrol laten scannen, deze vond inderdaad die loze registersleutels.
Ook de uninstall van limewire ziet Pestpatrol als spyware. :confused:
 
Ik heb met verschillende programma's gespeurd naar deze bestanden en ook verschillende bestanden zijn daardoor verwijderd. Deze programma's geven aan dat er meer rotzooi op de pc staat, wat moet ik doen? Lime wire is opnieuw geinstalleerd en word er nog steeds bij het opstarten op het einde uitgegooid!

:confused: :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan