Link openen in windows mail (vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferreman

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
Hoi allemaal,

ik zit al een tijdje met een probleem. Als ik van iemand (eender wie) een email krijg en er zit een link in naar een website dan lukt het meestal wel om die te openen. Maar ik moet niet proberen om bv. op een emailadres te klikken want dan zegt hij : "kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard e-mailclient niet juist is geïnstalleerd"

Weet iemand hoe dit komt? Of wat ik eraan kan doen?

Bedankt voor de reacties op mijn vraag !!!:thumb:

Hoi mensen ik kan nog steeds geen link openen in windows mail.
Een website lukt wel maar de rest niet zoals een email adres.
Kan er mij iemand helpen?

Bedankt !

Start de help functie van Windows mail op. Ga dan zoeken naar "standaard e-mailclient" en dan wordt het uitgelegd hoe je je windows mail als standaard e-mailclient kan zetten en dan werken die linkjes ook...

Succes!

Start de help functie van Windows mail op. Ga dan zoeken naar "standaard e-mailclient" en dan wordt het uitgelegd hoe je je windows mail als standaard e-mailclient kan zetten en dan werken die linkjes ook...

Succes!

Nou ik ben alle instellingen uit de help nagelopen maar het werkt bij mij nog steeds niet.
Het is slim lastig als je via een link op een site niet direct kunt mailen. Soms moet je de HTML-code erbij hebben om het goede email-adres te kopieren naar je mail.....
Druppie

Succes!

Lukt dus echt niet hoor,misschien doe ik het verkeerd?

ga naar controlpanel / internet opties en zet daar bij programma's internet explorer als standaard.

Werkte bij mij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan