link roteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dante1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2011
Goede middag,

Ik ben voor mijn nog in aanbouw zijnde site op zoek naar een script(je?).

De bedoeling is dat ik in een artikel een banner laat zien, met daar achter een roterende link, deze link moet dan in een nieuw scherm openen.

Ik ben aan het zoeken geweest, verschillende scripts geprobeerd, lukte niet zoals ik het wil.:mad:
Als ik een deel van het script in de head moet plaatsen krijg ik dan in elk artikel de zelfde banner te zien?( dat wil ik dus niet)
Het moet dus wel elk artikel een andere banner kunnen zijn en ook geen frame erom.

alvast bedankt ( voor het mee denken):love:

Ik ben al weer een paar uur aan het zoeken maar kom alleen maar dingen tegen van voor 2003, en dan weet ik niet eens of dat is wat ik zoek.
- is het eigenlijk wel mogelijk?
- moet ik mijn wensen aanpassen?

Groetjes

Volgens mij zit u meer in de richting van Javascript te denken. Java is iets heel anders dan javascript. Ik denk dat u in de javascript sectie van dit forum meer resultaten zult krijgen.

Als ik een deel van het script in de head moet plaatsen krijg ik dan in elk artikel de zelfde banner te zien?
Als iedere pagina precies dezelfde head heeft wel ja. Maar je kunt het script (en je moet waarschijnlijk inderdaad javascript hebben, geen Java) ook ergens anders in de pagina plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan