Links achter plaatjes zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

watn0u

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2009
Berichten
5
Ik heb een javascript gebruikt en css voor 2 plaatjes.
Dus als die opent zie eerst plaatje 1, en als je er klikt krijg je plaatje 2.
Maar bij plaatje 2 zitten er kleinere foto's en daar wil ik links achter plaatsen.
Hoe kan ik dit doen? Want ik werk met javascript en css...
Want ik wil dat als je op die kleinere plaatjes klikt dat ie gelijk op de website komt
van waar dat plaatje vandaan is gehaald...

Hier zijn de voorbeeldjes die ik heb gemaakt zodat je kan zien wat ik bedoel:
plaatje 1
plaatje 2

Kan iemand me helpennnn :confused: :confused: :confused:....
Want ik weet niet hoe ik het moet doen....
 
dit kan je in dreamweaver doen met de draw rectangle hotspot
deze vindt je onder common images hier mee trek je over het gebied heen dat je de link wil geven vervolgens vul je de link in:)
 
Ja dat wilde ik dus doen, maar dat gaat niet.
Het eerste plaatje staat in een stylesheet.
En de 2e, met al die kleinere plaatjes waar ik dus de link achter wil zetten zit in een javascript. Dat zit nu samen in 1 html pagina. Dus dan weet ik niet hoe ik daar nu links achter moet zetten...
Als ik gewoon het plaatje in die html zet, dan kan ik idd met de draw rectangle hotspot maar dan was ik nu al klaar, maar dat was niet wat ik bedoelde...

Toch bedank voor je reactie :thumb:
 
vanuit dit stylesheet zal deze tool niet werken idd gewoon laden in de html file en met een class of id een div maken voor de overige styles die je in de stylesheet heb staan

javascript werkt in de client of je hiermee de tool kan gebruiken heb ik geen ervaring mee maar je zegt dus dat dat niet kan, dan word het het een of het ander of de javascript gebruiken of de tool.

denk ook niet dat dat kan omdat dw de img src gebruikt voor de hotspot

zijn er hier nog ervaren dreamweavers die hier ervaring mee hebben
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan