lampelek
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 feb 2005
Beste mensen,
Ik loop tegen het volgende probleem aan waarvoor ik geen oplossing kan vinden:
Ik heb twee Excel bestanden die samen een verlofkaart vormen.
Deze bestanden maak ik aan op mijn eigen "lokale" PC en zet ze dan weg in een directory op het netwerk.
Beide bestanden hebben koppleingen naar elkaar.
(veld A van bestand 1 is gekoppeld aan Veld F van bestand 2 & Veld G van bestand 2 is weer gekoppeld aan veld K van bestand 1)
Bij het verplaatsen nemen de koppelingen het hele path mee van de PC waarop de bestanden gemaakt zijn.
Dit is onwenselijk want ze moeten, samen geplaatst in een nieuwe directory op het netwerk, naar elkaar verwijzen en niet naar mijn lokale PC.
Kan iemand mij aangeven of er een oplossing voor deze situatie is en hoe die er dan uit moet zien.
Ik wacht met spanning want het zou mij een hoop werk kunnen schelen.
Wilfried
Ik loop tegen het volgende probleem aan waarvoor ik geen oplossing kan vinden:
Ik heb twee Excel bestanden die samen een verlofkaart vormen.
Deze bestanden maak ik aan op mijn eigen "lokale" PC en zet ze dan weg in een directory op het netwerk.
Beide bestanden hebben koppleingen naar elkaar.
(veld A van bestand 1 is gekoppeld aan Veld F van bestand 2 & Veld G van bestand 2 is weer gekoppeld aan veld K van bestand 1)
Bij het verplaatsen nemen de koppelingen het hele path mee van de PC waarop de bestanden gemaakt zijn.
Dit is onwenselijk want ze moeten, samen geplaatst in een nieuwe directory op het netwerk, naar elkaar verwijzen en niet naar mijn lokale PC.
Kan iemand mij aangeven of er een oplossing voor deze situatie is en hoe die er dan uit moet zien.
Ik wacht met spanning want het zou mij een hoop werk kunnen schelen.
Wilfried