links 'slaan dood'

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Geachte helpmij-ers,
Sinds een dag of twee heeft mijn IE browser last van de volgende verschijnselen: de links in mijn e-mails van mijn betaalde hotmail account worden niet doorgelinkt maar slaan dood gevolgd door een 'bloop' geluid van de pc. Sommige links, te weten de links 'verwijderen' en 'bewerken' in mijn MSN space slaan dood gevolgd door hetzelfde geluid. Op sommige sites kan ik de ene link zonder moeite volgen maar slaat de volgende dood.
Ik heb een AOL, MSN toolbar op mijn IE browser. Dat de links van mijn e-mails doodslaan vind ik niet erg doordat ik dat kan oplossen middels knippen en plakken maar dat de links van mijn MSN space doodslaan waardoor ik mijn foto album niet kan bewerken vind ik zeer vervelend mede omdat ik een expat ben die audiovisueel communiceert middels mijn MSN space.
Mocht je willen antwoorden svp graag focussen op mijn MSN Space probleem. Moet ik het probleem in de toolbar instellingen vinden?

Dat bloop geluid komt doordat internet explorer de actieve content of de popup blokkeert. Zet tijdelijk de popup blokkering uit, om te kijken of het een popup is. In het geval van actieve content ligt het wat lastiger en moet je met de beveiligingsinstellingen aan de slag. Meer informatie vanaf hier.

Heb @rve123 dacht ongeveer een zelfde probleem zien helpen oplossen,maar kan het niet vinden.
Meestal in de avond is hij er weer.

Geplaatst door BANDIT123
Heb @rve123 dacht ongeveer een zelfde probleem zien helpen oplossen,maar kan het niet vinden.
Meestal in de avond is hij er weer.
Bedoel je deze? http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=228445&highlight=links

En ook: En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan