Live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJHH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
2
Hallo!

Vorige week heb ik een nieuwe mailadres aangemaakt via live.nl (voorheen hotmail). Nu heb ik mijn wachtwoord en het antwoord op de geheime vraag opgeschreven zodat ik deze niet kon vergeten...maar niet mijn gebruikersnaam...! Ik heb nog geen mail naar anderen gestuurd dus ik kan het niet navragen, maar ik heb er wel belangrijke informatie in staan.

Ik heb al gekeken onder gebruikeracccount, beheer etc maar ik heb niets opgeslagen dus.

Ik werk wel altijd vanaf mijn eigen PC....Kan ik vanuit mijn tijdelijke internetbestanden mijn gebruikersnaam halen? Er staan nl wel cookies en/of codes in. Ook als ik "geschiedenis"open staat er een code van hotmail/live nog in. By.112way....(of zoiets)...

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Gr
 
Welkom

Welkom op Helpmij.

Gelijk een lastige vraag.
  • Om in te loggen moet je naam@live.nl opgeven
    Alleen als je naam onthouden hebt aangevinkt heeft hij die bewaard.
  • Je kunt in de geschiedenis wel terugvinden dat je je aanmeldde.
    Maar blijkbaar had je beide, naam/wachtwoord onthouden uit staan.
  • Maar hoe is het mogelijk dat je een naam verzint die niet te onhouden is.
    Dan zal ook niemand dat adres onthouden.
Sterkte
 
Dat is inderdaad ook niet handig kom ik nu achter.... Dan maar een nieuwe aanmaken. Zit niets anders op denk ik.

Dan heb ik nog een andere vraag. Ik heb nl ook gezocht of ik bij formuliervelden mijn live mail terug kon vinden, omdat ik informatie op bepaalde sites heb opgevraagd.
Mijn "inline aanvullen" staat aan, "automatisch aanvullen staat aan", profielassistent staat niet opgenomen onder internetopties geavanceerd dus kan deze niet inschakelen. Ik heb Windows XP.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat alle formuliervelden automatisch worden aangevuld zodat ik niet steeds opnieuw mijn e-mailadres hoef in te vullen, of overige gegevens. Bij sommige sites wordt het wel onthouden maar op de meeste dus niet.....

Tevens bedankt voor het antwoord op mijn vorige vraag!:thumb:

Groet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan