Live update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nephele

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2008
Grrrrrrr........ik krijg elke keer die melding rechts beneden. En als ik dan die update download en de laptop af laat sluiten zoals aangegeven word en hij weer aan gaat, staat die dezelfde melding er weer...

ik word er gestoord van...is dat de bedoeling?

ook als ik er dan op wil klikken krijg ik een balk van beneden naar boven, heel lichtjes en dan kan ik niet klikken op dat schermpje...Is dit een fout van de laptop?

Erg hoor......al die vragen hahahaha

"die melding"? jaja... dat maakt een hoop duidelijk..... enneh.... wat meldt die dan zoal?

Ja kan de update-opties aanpassen zodat updates automatisch gedowload/geinstalleerd worden, of dat alles handmatig moet. Kijk even in security center in configuratiescherm

"die melding"? jaja... dat maakt een hoop duidelijk..... enneh.... wat meldt die dan zoal?

Ja kan de update-opties aanpassen zodat updates automatisch gedowload/geinstalleerd worden, of dat alles handmatig moet. Kijk even in security center in configuratiescherm

er staat dan:

wilt u live update nu uitvoeren om de beschikbare updates te downloaden..

Maar als ik dat dan doe en nog geen 2 minuten later weer de laptop aanzet, staat het er weer....

Hoe verander ik dat dan?

als het de live-update van windows is (zou het ook Symantec kunnen zijn? Die gebruiken ook die kreet) kan je dat in het beveilgigingscentrum aanpassen. Dat vind je in het configuratiescherm. [START>>Alle programma's>>configuratiescherm] Je kan daar allerlei opties naar eigen smaak aanpassen.

als het de live-update van windows is (zou het ook Symantec kunnen zijn? Die gebruiken ook die kreet) kan je dat in het beveilgigingscentrum aanpassen. Dat vind je in het configuratiescherm. [START>>Alle programma's>>configuratiescherm] Je kan daar allerlei opties naar eigen smaak aanpassen.
Ik zit nu in mijn configuratie scherm....optie programma's...

Maar wat nu, waar kan ik dan dingen veranderen?

Misschien is het handig om er even bij te vertellen om wat voor programma het hier gaat. Kortom, welk programma vraagt om een Live update.
Misschien staat hier iets voor je tussen.

hai hai,

Het gaat om de live-update van windows

Laatst bewerkt:
Ik denk windows.

Dit staat er elke keer:

Wilt u liveupdate nu uitvoeren om de beschikbare updates te downloaden.Ik zie nu dat het van Symantic is...

Nemen al die updates niet veel ruimte in beslag op mijn schijf?

Ik zou die update(s) gewoon laten installeren. Symantec is je virusscanner en deze zal up to date moeten zijn voor je beveiliging. Die update(s) nemen weinig ruimte in beslag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan