livebox en een extra wifi aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria2004

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
hallo.
ik heb een computer gekocht voor mijn buurvrouw en die wil ik via mijn account laten internetten. Ze woont 2 huizen verder.Nu heb ik op de livebox al een draadloze comp. aangesloten met een Sagem adapter en voor deze comp. een linksys adapter gekocht, maar krijg hem niet opgestart. er staat windows xp op. als ik de sagem er op zet doet hij het wel. iemand enig idee. alvast bedankt.

Niet elke draadloze netwerkkaart werkt lekker met die rotte Livebox.

Hoe bedoel je niet opgestart?
Krijg je die netwerkkaart niet geinstalleerd?

ik krijg alles geinstalleerd, maar met de lynksys krijg ik geen verbinding met het internet.
als er verbinding is herkend hij de livebox niet als zijnde de juiste provider. alle code's zijn goed. volgens online ligt het aan de wifi adapter maar ze kunnen zelf gaan sagem meer leveren en die zijn ook niet in de winkel te koop. dus mijn vraag hoe doen andere dat dan met 2 draadloze aansluitingen

Ik heb het eens bij iemand gedaan en wel zo:
Eerst heb ik de pc bedraad aangesloten aan de livebox en de software van de livebox geinstalleerd,tot ik verbind had toen oke..

Toen ben ik naar de draadloze manier gegaan en heb het zo gedaan:
Druk onder de livebox op het knopje reg en dan naar de draadloze pc en verbinding maken..dan word er om de wep/wpa key gevraagd,die ingetypt en toen had ik verbinding..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan