Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het wat anders.Geplaatst door Elisa
Het werd niet geblokt.
Ik zou niet eens weten hoe je poorten open of dicht moet doen.Geplaatst door Elisa
Die Magyarock ging op zoveel poorten in en uit. Je begrijpt dat ik alles op vragen ga zetten![]()
Dat zou ik niet weten, maar als ik op Google naar Magyarock zoek kom ik niet alleen bij een radiozender uit, maar ook bij een Hongaarse domeinregistratieservice - http://magyarock.sw.hu. (Kijk hier maar even - vlak onder je eigen vraag, die door Google al is gevonden.Geplaatst door Elisa
Als er bij een van jullie het log van de firewall vol staat met de site Magyarock i.p.v. local host.
Wat zouden jullie dan denken?
Wie weet. Die Magyarocksite vind ik ook een beetje dubieus.Geplaatst door Elisa
ik zou wel eens willen weten of ik gehackt ben geweest. Nu staat er weer overal Local Host i.p.v. Magyarock.
Heb ik direct al gedaan - en Spybot S & D ook (jij bent niet de enige beveiligingsmaniakGeplaatst door Elisa
Dan zou ik AdAware maar even draaien.
De 2e keer had je natuurlijk alles al binnen.
Ook allemaal geleegd en die site nog eens bezocht, maar nu gebeurt dat niet meer.Geplaatst door Elisa
Kunnen natuurlijk ook gewoon de plaatjes zijn geweest die je aan het laden was. Kijk maar eens in je temp. mappen.
Ik ook.Geplaatst door Elisa
Ik heb nooit zo'n zin om lang te prutten. Dan geef ik wel format c:\![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.