Login maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

horstr

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Ik wil weten hoe ik een login kan maken op een website zodat de gebruiker eenvoudig mappen met daarin foto's kan uploaden naar een aangewezen map.

Ik wil dit niet middels FTP doen.

Een site waar ik een login heb gezien is: http://www.dannylit.nl/login.

Heb je hier misschien wat aan??? Ik weet niet of je al ervaring hebt met PHP, dat zou wel handig zijn!!!

Volgens mij is CMS de enige oplossing hiervoor,
Ik weet niet hoe je met php dar voor elkaar wilt krijgen,
MetPHP kan je wel je inlogscherm maken maar daarna houd het al op.

MvgMert

Nouja, met PHP kun je al die functionaliteiten natuurlijk best maken (waar denk je dat CMS in geschreven zijn? ;)) maar het kost heel veel tijd, kennis en ervaring die je waarschijnlijk niet wilt hebben :)

Je kunt beter een voorgebakken oplossing kiezen.

Nouja, met PHP kun je al die functionaliteiten natuurlijk best maken (waar denk je dat CMS in geschreven zijn? ;)) maar het kost heel veel tijd, kennis en ervaring die je waarschijnlijk niet wilt hebben :)

Je kunt beter een voorgebakken oplossing kiezen.

Als CMS uit PHP bestaat waarom is het dan niet gewoon PHP?

CMS= Conten Manager System
PHP= Hypertext Preprocessor

Als een login in php is gescript noem je het ook niet php maar loginsysteem.
Dus CMS noem je ook geen php

Precies, CMS is een subset van PHP, omdat het erin gemaakt is met een specifiek doel.

Waarom noem je een schilderij niet gewoon 'verf'? Omdat het verwerkt is tot iets nieuws, met een nieuw doel. Dat het ermee gemaakt is, wil nog niet zeggen dat het dezelfde naam moet hebben :)

Precies, CMS is een subset van PHP, omdat het erin gemaakt is met een specifiek doel.

Waarom noem je een schilderij niet gewoon 'verf'? Omdat het verwerkt is tot iets nieuws, met een nieuw doel. Dat het ermee gemaakt is, wil nog niet zeggen dat het dezelfde naam moet hebben :)

Neenee, een schilderij bestaat uit verf en een doek, als je even offtopic wil doen!

Als je met php aan de slag wilt, zal je een boekje moeten kopen. Ik heb dat ook gedaan, en ik ben nu bezig met een héél uitgebreid spel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan