Ik krijg mijn Logitech Harmony One maar niet ingesteld met mijn apparaten.
1 Samsung LED TV
1 UPC box digitale TV
1 LG HX521 Geluidssysteem.
Staat als volgt aangesloten.
UPC box direct op TV in HDMI 1
LG Systeem direct op TV in HMDI 2
Tussen de UPC box en LG Systeem witte en rode Tulp.
Layout van het LG Systeem:
HOME
CD-----DVD ----- PICTURE enz ----- Input:
Onder input zit de AUX,
waar hij op moet staan op het geluid van de UPC box te moeten staan. Hier zit ondermeer ook, HDMI 1/2, IPOD enzo.
Maar niet DVD dat valt onder het HOME menu.
Ik krijg mijn Logitech Harmony maar niet goed is gesteld, omdat DVD niet onder het input menu valt. Dus als ik een activiteit aanmaak dvd kijken kan hij niet naar het home menu navigeren. En andersom niet terug naar de input afdeling om op AUX te gaan. Daarbij blijft het systeem staan op het laatst gebruikte, dus uitzetten en opnieuw bijvoorbeeld activiteit tv kijken opstarten heeft ook geen zin.
Iemand tips? Ik hoor graag.
Groet,
Dave
1 Samsung LED TV
1 UPC box digitale TV
1 LG HX521 Geluidssysteem.
Staat als volgt aangesloten.
UPC box direct op TV in HDMI 1
LG Systeem direct op TV in HMDI 2
Tussen de UPC box en LG Systeem witte en rode Tulp.
Layout van het LG Systeem:
HOME
CD-----DVD ----- PICTURE enz ----- Input:
Onder input zit de AUX,
waar hij op moet staan op het geluid van de UPC box te moeten staan. Hier zit ondermeer ook, HDMI 1/2, IPOD enzo.
Maar niet DVD dat valt onder het HOME menu.
Ik krijg mijn Logitech Harmony maar niet goed is gesteld, omdat DVD niet onder het input menu valt. Dus als ik een activiteit aanmaak dvd kijken kan hij niet naar het home menu navigeren. En andersom niet terug naar de input afdeling om op AUX te gaan. Daarbij blijft het systeem staan op het laatst gebruikte, dus uitzetten en opnieuw bijvoorbeeld activiteit tv kijken opstarten heeft ook geen zin.
Iemand tips? Ik hoor graag.
Groet,
Dave