Logitech kent eigen product niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feyro

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2005
Afgelopen zomer (juli 2006) kocht ik een nieuwe pc (onderdelen, zelf in elkaar gezet) met daarbij het Logitech Cordless Desktop Rechargable set (bestaande uit een muis en toetsenbord). Onder Windows XP was het installeren van de drivers om bepaalde muisknoppen in stellen geenprobleem. Nu ik op Windows Vista ben overgestapt wilde ik via de site van logitech de nieuwe drivers downloaden, en je raad het misschien al...

Ten eerste onkent logitech het bestaan van mijn desktop set (nergens te vinden op de site) en ten tweede zijn er geen drivers voor te vinden. Vreemd toch? Wie weer hier meer van?

Alvast bedankt...

Ten eerste onkent logitech het bestaan van mijn desktop set (nergens te vinden op de site)

Ik denk dat je deze draadloze toetsenbord met muis bedoeld?
Hier zijn inderdaad nog geen drivers beschikbaar voor Windows Vista, volgens Logitech.

Hier zijn inderdaad nog geen drivers beschikbaar voor Windows Vista, volgens Logitech.

beetje erg laat dan....vista is al dik 3,5 maand uit (voor de grote bedrijven ong. in nov/dec al)

beetje erg laat dan....vista is al dik 3,5 maand uit (voor de grote bedrijven ong. in nov/dec al)

Op de logitechwebsite geven ze ook uitleg waarom die drivers er nog niet zijn.
Volgens de logitechwebsite hebben ze problemen met de wat oudere iTouch-software.
iTouch en MouseWare hebben geen ondersteuning voor Windows Vista, en kunnen tijdens en na migratie naar dit besturingssysteem problemen opleveren.
Blijkbaar ondersteunt de iTouch-software alleen de oudere toetsenborden.
Logitech onderzoekt of ondersteuning voor een aantal oudere apparaten in SetPoint opgenomen kan worden
Ze zijn dus nog wel bezig om een driver beschikbaar te stellen. :)

nee deze is het niet, deze moet het zijn maar als je dan op drivers klikt kom je weer in een talen keuze menu wat nergens toe leidt...

Volgens mij is het probleem dat dit toetsenbord voor systeembouwers is en dat die drivers inderdaad niet op de downloadpagina van logitech staat.
Heb je al geprobeerd contact op te nemen met Logitech?
Verder kan ik ook geen drivers voor Vista voor dat toetsenbord vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan