hey allemaal.
Ik heb pas een logitech Z-5500 gekocht.
Als moederbord heb ik een Asus p5n32-E sli met een aparte 7.1 geluidskaart in het pci-1 slot.
Ik heb de Z-5500 goed aangesloten maar hoe krijg ik mijn muziek er ook als 5.1 uit.
Wanneer ik films kijk en stel de film in op 5.1 krijg ik uit alle boxen geluid. Maar bij muziek en ik zet hem gewon op 6channel direct (zelfde als film) dan heb ik alleen geluid uit de 2 front speakers en de subwoofer maar voor de rest doet geen enkele speaker het.
Dit zijn hoe de instellingen zijn op het kastje van de Z-5500 en waar dan geluid uit komt bij muziek:
Stereo: 2xfront
Stereo x2: 2xfront en 2xrear
PL2 movie DD: center en subwoofer
PL2 music DD: Center en 2x front
6channel direct: 2x front.
Hoe krijg ik bij gewoon windows media player bij al mijn speakers geluid?
groetjes tim
Ik heb pas een logitech Z-5500 gekocht.
Als moederbord heb ik een Asus p5n32-E sli met een aparte 7.1 geluidskaart in het pci-1 slot.
Ik heb de Z-5500 goed aangesloten maar hoe krijg ik mijn muziek er ook als 5.1 uit.
Wanneer ik films kijk en stel de film in op 5.1 krijg ik uit alle boxen geluid. Maar bij muziek en ik zet hem gewon op 6channel direct (zelfde als film) dan heb ik alleen geluid uit de 2 front speakers en de subwoofer maar voor de rest doet geen enkele speaker het.
Dit zijn hoe de instellingen zijn op het kastje van de Z-5500 en waar dan geluid uit komt bij muziek:
Stereo: 2xfront
Stereo x2: 2xfront en 2xrear
PL2 movie DD: center en subwoofer
PL2 music DD: Center en 2x front
6channel direct: 2x front.
Hoe krijg ik bij gewoon windows media player bij al mijn speakers geluid?
groetjes tim