logitechmediaserveren installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kadin

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2010
Berichten
44
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, ik heb LMS gedownload en proberen te installeren.
Hij opent wel, maar ik krijg de melding dat ik geen administrator ben (windows 8), dat is vreemd dat ben ik wel.
Gecheckt in de gebruikersaccount.
Op de re muisknop klikken en als administrator uitvoeren heb ik gedaan, en toch installeert het pakket niet. hij gaat niet verder.
heb alles verwijderd via programma's en onderdelen en opnieuw gedownload, krijg weer hetzelfde en kom in het configuratiescherm van het programma.
weet iemand wat dit kan zijn?
Dank alvast!
 
Dan zal je toch niet voldoende rechten hebben. Ik heb hem hier net geïnstalleerd en moest ook het programma uitvoeren als Administrator om de service te kunnen stoppen en starten. Dat gaat zonder problemen, die melding is dan weg.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor het reageren.
in gebruikersaccount sta ik als administrator en op het icoon van lms klik ik rechts om als administrator uitvoeren.
hij start bij inderdaad ook en is dan actief. maar de controller kan het muzieksysteem, de squeezebox, niet vinden.
de controller is dmv wifi verbonden met mijn router.
hij blijft zoeken naar muzieksystemen, de squeezebox moet dan verschijnen wat niet gebeurd:(
 
Ik ken het programma verder niet en heb ook geen systeem om hem mee te laten werken. Je vraag ging over rechten en dat gaat dus goed.
 
Laatst bewerkt:
hier werkt LMS perfect samen met de squeezebox, zowel op win 7 als win 8.1
gewoon geïnstalleerd als admin.
 
bedankt voor het reageren, ik heb kennelijk een installatieprobleem.
bij mij is staat de lms ook actief, maar na de download moet je dubbelklikken op het bestand en de instructies volgen.
zover kom ik niet, als ik dubbelklik gebeurd er niks, hij installeert dus niet:(

weet niet waar dat aan ligt, heb alles al een keer verwijderd en opnieuw gedownload.
ik zoek zelf ook nog verder naar een oplossing hoor, maar als iemand verder kan helpen hoor ik dat natuurlijk heel graag
 
Als je erop dubbelklikt en er gebeurt niks dan denk ik dat hij al actief is. Kijk eens in het systeemvak rechtsonderin naast de klok en kijk of hij daar tussen staat. Klik daar eventueel nog op het pijltje omhoog.
 
Het staat er idd tussen, en actief. Het probleem (software probleem) is dat bij hetklikken op het progrmma de schermen niet verschijnen om de lms in te stellen. Ik heb al geprobeerd om een nieuw account aan te maken op de pc als administrator maar ook hier hetzelfde. Bestand downloaden gaat prima. Uitvoeren als administrator gaat goed. Ik klik op het icoon, als administratotr uitvoern, na een scherm met wat info over logitch stopt het. Er volgen geen instructies om de server in te stellen. De controller die via wifi verbonden is kan de server niet vinden. Ik heb windows 8.
 
In het systeemvak moet je er met rechts op klikken. Dan verschijnt er een menu waarin je kan aangeven wat je wil doen.
 
ok, op icoon op buroblad klikken, kom je in een scherm lms is actief.
op icoon re klikken op de taakbalk, staat lms wordt uitgevoerd.
re klikken komt o.a. de optie webbesturing openen, dit ga ik verder uitzoeken, ik neem aan dat ik hier moet zijn.
er staat o.a. in dat ik de netwerkinstellingen moet controleren, er zal toch ergens een mac adres moeten worden ingevoerd (vd box).
maar weet niet in welk scherm en kan de netwerkinstellingen ook niet direct vinden.
als ik hier een tip over kan krijgen graag, ondertussen probeer ik wel het e.e.a.
 
Ik denk dat je daarvoor even op de Jean uit #7 moet wachten
 
ik ben nu bezig met de tip van jean en zoek naar een oplossing op de support pagina's van logitech, mijn probleem komt daar ook in voor.
ik meld me weer als het niet lukt.
dank eerst
 
het lukt me niet met de support van logitech, hopelijk weet iemand wat ik kan doen nog..
mijn probleem staat er niet tussen wel ene manier om squeezecenter (nu logitech media server) op te starten als server ipv als applicatie.
weet niet of ik dit moet doen, en waar dan de startopties staan in windows 8.
If SqueezeCenter doesn’t start, please try the following solutions:

Run SqueezeCenter as service
Install SqueezeCenter as service

Run SqueezeCenter as service:

SqueezeCenter should be running on your computer as a service. However, it may be running as an application. To change it to run as a service, do the following:

Open SqueezeCenter Startup options (Start > Programs > SqueezeCenter > SqueezeCenter Startup options).

SqueezeCenter_StartupOptions.jpg

Choose the ‘Start SqueezeCenter automatically when the computer starts’ option as shown below and enter your Windows username and password:

SqueezeCenter_StartupOptionsAuto.jpg

Click Next and restart your computer.
 
Laatst bewerkt:
Deze kan gesloten worden. Heb uren besteed aan dit probleem het is niet gelukt. Jammer. De squeezebox gaat terug naar de vorige eigenaar. Dank voor het reageren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan