logo/ICOON van LaCie is verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PitrPaulus

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2006
Berichten
20
05 juli 2007
Goedendag, M'n probleem is het logo/ICOON van LaCie dat niet verschijnt als ik de verschillende schijven (C en D en dus ook F=LaCie) op m’n Windows Vista-scherm zie. Eerder was dat wel het geval, op m'n oude Windows XP computer.
Ik heb hier wel een screenshot zodat U kunt zien wat ik bedoel.
Hoe krijg ik nu het mooie logo van LaCie terug?
Dank voor Uw hulp.Groet, PitrPaulus
 
Ik zie geen screenshot, heb je er voor en na?
Ik heb zelf ook een LaCie-HDD maar ik heb geen idee wat je bedoelt met het logo op de schijf?
 
Goedendag,
Dank voor Uw reactie. 'k Kon niet vinden waar ik de bijlage kon voegen. NU zit ie er wel bij.
Eentje waarop het 'ontbrekende' logo is te zien, en er ook eentje bijgedaan van het logo (LaCie logo blue).
Hoop dat U raad weet. Groet, PitrPaulus.
 

Bijlagen

  • LaCie icoon.jpg
    LaCie icoon.jpg
    41,4 KB · Weergaven: 22
  • lacie_logo_blue.jpg
    lacie_logo_blue.jpg
    2,5 KB · Weergaven: 24
Ik zit momenteel in mijn windows xp, maar ik ga het meteen eens bekijken in windows vista, ik hoop dat ik je kan helpen.
 
Hoi; ja in XP stond het logo er altijd keurig. Maar nu niet meer. En in XP kun je als je op de betreffende map staat gewoon rechtermuizen en dan icoon-wijzigen doen (of zo iets) Maar dat wil dus niet in Vista.
Ben benieuwd. Groet, PitrPaulus.
 
- Klik met je rechtermuisknop op die schijf en klik op eigenschappen.
- kies voor het tabblad aanpassen.
- Dan heb je onder mapafbeeldingen de mogelijkheid uit:
- bestand selecteren...
- standaardinstellingen herstellen

Ik zou zeggen, probeer eerst dat laatste. Als dat niet werkt kies je voor het eerste en duid je de juiste afbeelding aan.
 
Hoi, Dank voor de snelle(!) reactie? 'k Heb je suggesties geprobeerd maar e.e.a. lukt niet. Maakt niet uit WELK icoontje ik ervoor selecteer: niets veranderd. Zal wel een Vista truckje zijn dat niet te wijzigen is. Snik Snok. (standaardinstellingen helpt ook niet).
 
Vreemd, normaal moet daar eigenlijk gewoon hetzelfde icoontje komen als bij andere harde schijven. Ik zou anders het stuurprogramma van die schijf eens opnieuw proberen installeren.
 
Yep, ik ga dat eens proberen. Ga morgen mee aan slag. Alvast hartelijk dank. Laat van mij horen. Groet, PitrPaulus.
 
LaCie er ook eens naar gevraagd; na diverse niet-werkende suggesties schreven zij:
" Dion
Gepost: 27 juni 2007 @ 2:56
Blijkbaar Werkt dit anders onder Vista. Ik zal proberen uit te vinden hoe dit werkt onder vista.
--
Daarna:
Het veranderen van een Icoon zoals in Windows XP, is zeker niet hetzelfde. Ik heb wel een aantal opties wanneer je Help&support inschakelt. Met Help&support bedoel ik de help&support functie onder Vista.

Zoek gerelateerde info per "aanpassing Icoon". Wellicht heeft Microsoft zelf ook een antwoord.
-
PitrPaulus: allemaal standaard oplossingen die dit probleem NIET oplossen. Sniksnok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan