Lord of the rings conquest online probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barminator89BE

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
152
Ik heb lotr conquest gekocht vandaag en ik heb een probleem met de multiplayer, als ik op multiplayer klik vraagt hij dat ik inlog op mijn ea account alles goed is typ mijn wachtwoord en emailadres in en ik klik op inloggen dan komt er een scherm met product code op waarschijnlijk om mijn spel te registreren probleem is er is constant een balk voor dat zegt "connecting to ea nation" die balk blijft er constant op staan hij doet niets meer ik heb het zo al eens een half uur laten aanstaan zonder resultaat, het spel staat als toegestaan bij windows firewall en ik heb al mijn downloads gestopt om het spel te testen heb zelfs gestart met dvd zonder resultaat, weet iemand wat ik eraan kan doen?

Alvast bedankt,
Bart
 
Probleem opgelost het is een algemeen fout die maar opgelost is bij de eerste patch => als je zo lang kan wachten, ik niet dus ik heb de enigste oplossing genomen dat er momenteel is en dat is in het spel zelf een nieuw ea account aanmaken dat betekend ook een nieuw emailadres aanmaken maar als het maar werkt, dat is momenteel de enigste oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan