Low ID --> Emule

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruud1984

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Berichten
84
Hoi,

Ik heb net mijn computer opgeschoont dankzij jullie hulp. De tip was dat ik kazaa eraf moest gooien want dat zorgde voor veel spyware. Emule had dat niet, maar nu heb ik emule maar hij geeft heel de tijd low-id. Het downloaden lukt dus niet. Maar ik zou toch graag muziek downloaden omdat ik een mp3 speler heb. Zouden jullie iets kunnen doen aan dat low-id of hebben jullie misschien een ander programma waar je goed mee kan downloaden, maar zonder de irritante bijverschijnselen zoals spyware etc. Hebben jullie tips? Alvast bedankt!

Groetjes
Ruud
 
je krijgt pas een high id bij emule als je ook genoeg shared en je snelheid daarbij behorent aanzet.
Minimale snelheid voor een high-id is upload van 10kb..

dc++ is een andere variant, of natuurlijk kazaa light..
 
Kan ook zijn dat je poorten moet forwarden indien je achter een firewall zit. Velen gebruiken Speedtouch 510. Daarvan kan ik wel uitleggen hoe dit te doen. E-mule start dan meteen op met hoge ID
 
Geplaatst door peer2
E-mule start dan meteen op met hoge ID

Dat heb je ondertussen dan ook "verdiend".
Bij mijn weten kan je bij emule niet cheaten, zoals kazaa wel te cheaten was.

Maar leg maar eens uit, wellicht dat ik een collega ook hiermee kan helpen (hij shared voldoende, maar waarschijnlijk door zijn ethernetmodem van planet adsl krijgt hij geen hoge id)
 
Ga naar: http://10.0.0.138/index.htm
kies "advanced" "napt" "new"
protocol: tcp
inside IP: 10.0.0.150
inside port: 4662
outside IP: 0.0.0.0 (of 10.0.0.150 dat weet ik niet meer precies)
outside port: 4662

4662 is het standaard poortnummer in Emule. Wanneer daar een ander poortnummer is gekozen dan dit poortnummer invullen.

Alles herhalen voor protocol "UDP" Dit voor de zekerheid. Volgens mij werkt het ook al met alleen "tcp".

Rooter afsluiten met "save all".

Verder heb ik nog nooit gehoord dat een hoge ID iets te maken heeft met de hoeveelheid aangeboden bestanden en de down- en upload snelheid.
 
Geplaatst door peer2
Verder heb ik nog nooit gehoord dat een hoge ID iets te maken heeft met de hoeveelheid aangeboden bestanden en de down- en upload snelheid.

Sorry, was in de war met de credits.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan