Maakt een nieuwe HD de PC weer snel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt dat begrijp ik ook uit zijn verhaal hoopt dat hij mij verhaaltje begrijpt:thumb:
 
Ik zal het proberen. maar ik zal het pas dinsdag/woensdag kunnen doen aangezien een vriend van mij de CD heeft geleend:evil: :p

In ieder geval bedankt en ik zal het laten weten als ik iets heb bereikt:thumb:
 
En nog even een vraagje tussendoor.
Kan ik het bereik van mijn router vergroten met een paperclip en wat zilverfolie die ik in antenne-input stop?
 
Goedemorgen,

Nee denk dat je daar niet veel mee bereikt, maar er zou toch z'n antenne poot aan/in moeten zitten
 
De dingen die een PC sneller 'kunnen' maken .. -> Extra (meer) geheugen erbij, een snellere (duurdere) processor erin .. Echter, het opschonen van windows is naar mijn idee maar een lapmiddeltje, wat maar tijdelijk werkt. Een structurele oplossing is het dus niet :)

En een snellere harddisk erin plaatsen is leuk, maar werkelijk het verschil merken met een 5400 rpm tegen over een 7200 rpm harddisk zul je niet gaan merken, hoogstens zullen de waarde in eventuele benchmarks wat omhoog gaan (veel zal dat ook niet zijn) ..

Mvg,

Suc6! :thumb:
 
goedemorgen,

Bedankt Phr3ak voor de toelichting.

@modag
Er zit al 1 antenne in maar ik heb hier maar een bereik van 12mbs. terwijl ik beneden 54mbs. er is nog 1 antenne ingang vrij, ik dacht als ik daar een paperclip met folie eraan in doe dat ik dan ook een soort antenne had:p
 
Hoi,

De router/modem staat beneden dan denk ik zo misschien heb je de mogelijkheid om deze boven te zetten over het algemeen zal het dan beter gaan.
 
Hoi...

op zich maakt een nieuwe hd de pc niet snel.Met uitzondering als je bijv een 5400rpm chijf hebt en je gaat naar een 7200.Maar dit zal niet echt merkbaar zijn.
Een nieuwe installatie maakt een pc over het algemeen wel weer sneller.Maar het meest merk je met een andere(snellere)processor en meer(sneller)geheugen.

De dingen die een PC sneller 'kunnen' maken .. -> Extra (meer) geheugen erbij, een snellere (duurdere) processor erin .. Echter, het opschonen van windows is naar mijn idee maar een lapmiddeltje, wat maar tijdelijk werkt. Een structurele oplossing is het dus niet :)

En een snellere harddisk erin plaatsen is leuk, maar werkelijk het verschil merken met een 5400 rpm tegen over een 7200 rpm harddisk zul je niet gaan merken, hoogstens zullen de waarde in eventuele benchmarks wat omhoog gaan (veel zal dat ook niet zijn) ..

Mvg,


Suc6! :thumb:

Echoput?? :)
 
Hoi,

Dat is niet zo goed alternatief:D even opnieuw wat ik nu even zou doen 1 ) ik zou de hd van de nog werkende pc terug plaatsen en kijken of hij inderdaad nog werkt 2) werkt deze dan zou ik de hd uit de niet werkende pc in de werkende pc proberen bij te plaatsen lukt dit en deze pc start op en je ziet dus de hd die bij geplaatst is dan zou je daar je bestanden eraf kunnen halen 3) is dit gelukt dan de oude hd terug in de niet werkende pc bouwen en dan kijken of je windows opnieuw kan installeren.
Hoop dat je me verhaaltje begrijpt is even puzzelen maar zo zou het moeten lukken.

En wat nou als de HD van de dell niet werkt op mijn ''huidige pc''?
 
Nee nog niet. ik zal het zo even proberen.
 

De: "Echoput" zit hier inderdaad redelijk dichtbij, is overigens een heel goed restaurant, waar je goed en prima 'wild' te eten kan krijgen, van wat op de Veluwe zoal rond hobbeld :)

Maar goed, we dwalen nu aardig af geloof ik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan