Macbook pro 13 inch i5 2,3Ghz of Sony Vaio VPC-SB1X9E/B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat had ik ook als voordeel, maar 700 euro is toch heel wat.
 
Dat is waar... Nu lijkt mij een 13" MacBook ook geen straf. Misschien kun je beter eens de Applestore of MediaMarkt binnenlopen en kijken of het verschil die 700 euro's waard is.
 
ja , dat was ik volgende week ook van plan, maar of ik daar de programma's snel op werken kan ik natuurlijk niet uittesten in Applestore of Mediamarkt.
Hoe zit het met de weer spiegeling kan je er wat op zien binnen en buiten? Dit is ook niet te testen in een winkel. En me er toch wel aan kan ergeren als ik niks kan zien met alle zo'n in bijvoorbeeld klaslokaal bij het raam. of thuis of buiten in de tuinstoel.
 
Een MacBook Pro heeft inderdaad, net als een iMac of Apple Cinema Display een glasplaat voor het TFT/LED-scherm... nu ja, ook als je een nieuwe laptop koopt zal deze een LED-scherm hebben en daar zie je evenmin iets op als de zon erop schijnt. Dat is het nadeel van zulke schermen.

Over de snelheid van zulke programma's: ik denk dat je er wel zeker van kunt zijn dat programma's als Photoshop en Office vloeiend gaan werken.
 
Ik ben vandaag even mac book gaan kijken en ik denk toch voor de 13inch te gaan. Kan daar natuurlijk gene fotoshop uit testen. Dus ga ik even kijken of er wat filmpjes op internet zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan