Machtiging om files te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Ik heb een groot aantal files, zowel in Microsoft office als foto's en dergelijke die van mijn vorige computer komen en die ik niet meer kan openen. Telkens komt de boodschap "Er zijn onvoldoende machtigingen om deze bestandslocatie te openen" Hoe kan ik dit verhelpen.
Lode

:confused: Je kan volgende proberen ... :

1)- Op betreffende map waar je documenten of fotos opslag hebt, met rechte muiskant kliken en op eigenschappen
2)- Beveiliging
3)- Geavanceerd
4)- Machtigingen wijzigen
5)- In venster Machtigingsvermeldingen mocht je als je maar een keer zien dat staat > NIET Overgenomen < ....... dan wis maar ALLES !
6)- Klik op klein vierkantje Overneembare machtigingen van het bovenliggende object opnemen en klik meteen op Toepassen !
7)- Sluit alle vensters met op OK te drukken !
============
Nu volgens alles, .... je moet kunnen jouw machtigingen opnieuw op dit object terug hebben ...

rcu6g3.jpg

Laatst bewerkt:
Als de oplossing van ROYONIX niet werkt moet je eerst eigenaar worden van de bewuste bestanden.
Zie middelste venster, tabblad Eigenaar

Groeten Marcel

Ik krijd niet te zien zoals ze bij RYOMIX ze afbeeld. Ik gebruik Win 8.1
Lode

Och dan denk ik dat hier Windows 8 gebruikers beter kunnen helpen..... principe is dezelfde ( volgens mij :( ) .... maar ik gebruik windows 7 :(
========
Sorry :o

Laatst bewerkt:
Idd, ben er in geslaagd door enkele ander bewerkingen te doen al drie mappen vn de velen terug te kunnen bekijken. Bij "principal" moet er iederen staan en dan aanvinken en dan kom ik er . Maar Iederen staat er altijd niet en moet dan wat zoeken. Alvast BEDANKT voor de raad en weg die moet doen om er te komen.
Groetjes Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan