• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro filter met datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey538

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2011
Berichten
64
Goedemorgen,

Ik wil graag een Macro maken die filtert op een datum en elke datum daarvoor die ik in veld M2 heb staan. In veld M2 (Blad1) heb ik de functie: =today()-100 staan zodat de filter automatisch de juiste datum zou pakken. Alleen kan ik via de reguliere filter geen cel selecteren om op te filteren. En met de advanced filter kan ik geen before kiezen.

Als deze filter gedraaid is zou ik deze gegevens graag gekopieerd zien van Blad1 naar Blad2. Van blad1 zouden de gegevens van A:I gekopieerd moeten worden naar Blad2 A1. In kolom G staan alle datums onder elkaar.

Hebben jullie een idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen? En ik hoop dat ik duidelijk genoeg geweest ben.

Met vriendelijke groet,
Jeffrey
 
Jeffrey,

plaats je bestand ook eens (evt "gevoelige" gegevens verwijderen)
 
Goedemorgen,

Bijgaand de bijlage. Ik heb alleen nog 1 aanmerking, de datum die waarop gefilterd moet worden staat niet in G maar in H (kop last mvmnt).

Bekijk bijlage test.xlsm

Met vriendelijke groet,
Jeffrey
 
Jeffrey,

ik heb je bestand gezien, maar ik begrijp niet wat je zichtbaar wilt krijgen. Kun je dat a.d.h.v. je voorbeeld uitleggen?
 
Hi Haije,

Het is een klein gedeelte van een voorraadlijst. Ik wil graag alle voorraad verplaatsen naar het 2e blad waar meer dan 100 dagen geen beweging op heeft plaatsgevonden. De datum van de laatste beweging staat in H.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Met vriendelijke groet,
Jeffrey
 
Laatst bewerkt:
Hi Sylvester,

Dit inderdaad, maar dan wil ik hetgene wat gefilterd is geexporteerd hebben naar blad 2.

Met vriendelijke groet,
Jeffrey
 
Goedemiddag,

Heel erg bedankt, dit is precies wat ik wilde!

groet,
Jeffrey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan