• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro Hulp tbv Valuta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal er es diep over na gaan denken.
Spreek je morgen wel!!

Alvast bedankt! :thumb:

Zo ben ik weer. Sorry voor de late reactie maar zijn gisteren dagje naar Amsterdam geweest en is behoorlijk laat geworden.

Ik heb er over nagedacht, maar het probleem is dat de tabbladen goed zijn uitgelijnd zodat ze los van elkaar precies op een pagina geprint kunnen worden nu.

Ikzelf zat er aan te denken dat er een tabel in samenvatting bij kan met zuidoost, export etc. met daarin de bedragen die in opdracht zijn gegaan.
Deze telt ie dan onderaan ook weer bij elkaar op.
 
Hierbij een eerste opzetje voor het vervolg :D

Op elke tabblad staan nu twee velden waarin de offerste die in opdracht gaan opgeteld worden. Op het tabblad samenvatting komen die nog eens terug en worden ze ook tot 1 totaal opgeteld. Het werkt overigens alleen nog op tabblad Zuidoost

Een beetje wat je bedoelde?

Cotje

nb. Die twee velden op elke tabblad kunnen ook nog "verborgen" worden, dan zie je ze niet meer staan, maar werken zo nog wel mee om alle bedragen op te tellen e.d.
 

Bijlagen

  • PID List test 2.rar
    31,5 KB · Weergaven: 19
Hierbij een eerste opzetje voor het vervolg :D

Op elke tabblad staan nu twee velden waarin de offerste die in opdracht gaan opgeteld worden. Op het tabblad samenvatting komen die nog eens terug en worden ze ook tot 1 totaal opgeteld. Het werkt overigens alleen nog op tabblad Zuidoost

Een beetje wat je bedoelde?

Cotje

nb. Die twee velden op elke tabblad kunnen ook nog "verborgen" worden, dan zie je ze niet meer staan, maar werken zo nog wel mee om alle bedragen op te tellen e.d.

Sta op het punt om weg te gaan.
Even vlug gekeken en ziet er 1e opslag goed uit.
Ik kijk vanavond wat beter en kom er even op terug.

Alvast erg bedankt!!!:thumb:
 
Hierbij een eerste opzetje voor het vervolg :D

Op elke tabblad staan nu twee velden waarin de offerste die in opdracht gaan opgeteld worden. Op het tabblad samenvatting komen die nog eens terug en worden ze ook tot 1 totaal opgeteld. Het werkt overigens alleen nog op tabblad Zuidoost

Een beetje wat je bedoelde?

Cotje

nb. Die twee velden op elke tabblad kunnen ook nog "verborgen" worden, dan zie je ze niet meer staan, maar werken zo nog wel mee om alle bedragen op te tellen e.d.

Hoi,

Nou de opzet is goed.
Alleen als ik ja kies dan telt hij niet 1 opdracht erbij maar 3
Dus als voorbeeld. Aantal in opdracht is nu, klik ik een nieuwe op ja dan heb ik ineens 8 in opdracht.

Als ik ja klik is er dan geen mogelijkheid om dit te herstellen (als je bijv. te vlug op ja klikt terwijl dat bijv. de klant eronder had moeten zijn.
 
Hierbij een eerste opzetje voor het vervolg :D

Op elke tabblad staan nu twee velden waarin de offerste die in opdracht gaan opgeteld worden. Op het tabblad samenvatting komen die nog eens terug en worden ze ook tot 1 totaal opgeteld. Het werkt overigens alleen nog op tabblad Zuidoost

Een beetje wat je bedoelde?

Cotje

nb. Die twee velden op elke tabblad kunnen ook nog "verborgen" worden, dan zie je ze niet meer staan, maar werken zo nog wel mee om alle bedragen op te tellen e.d.

Ben je er nog? :D
 
Ben er nog. :p Zit gelukkig niet 24-7 achter mijn pc.... :D

Dat van die aantallen wordt opgelost, probleem had ik ook al geconstateerd :D

Ik kan ook een popje laten komen die bijvoorbeeld vraagt:
"Weet u zeker dat u deze offerte als accoord bevonden wilt registreren?"
En aan de hand van dat antwoord al dan niet de stappen uit laten voeren.

Klinkt dat een beetje zoals jij het wou hebben?

Zo ja, dan ga ik nou eerst ff tukkie doen, morgen eerst ff werken en dan staat die morgenavond voor je klaar :p
 
Klinkt heel goed.

Idd even een waarschuwing of je idd de offerte in opdracht wilt hebben.

Ik ga er vanuit dat het allemaal goed komt.;)

Wens je een goede nachtrust en spreek je morgen weer!! :)
 
Hierbij dan versie... euh.. ben de tel kwijt :p

Heb er gelijk twee gemaakt, op de een zijn de velden waarin de geaccordeerde offertes opgeteld worden wel zichtbaar, in de andere zijn ze "verborgen" in kolom AA.

Cotje
 

Bijlagen

  • PID List test 2.rar
    61,1 KB · Weergaven: 14
Hierbij dan versie... euh.. ben de tel kwijt :p

Heb er gelijk twee gemaakt, op de een zijn de velden waarin de geaccordeerde offertes opgeteld worden wel zichtbaar, in de andere zijn ze "verborgen" in kolom AA.

Cotje

Ziet er zeer goed uit.
Ja zichtbaar of onzichtbaar moet ik even over nadenken, vind het beide wel erg goed.

Kan het zijn dat hij niet goed optelt?
Als ik bij export een bedrag van 700 euro ingeef komt er een ander bedrag in de tabel totale opdrachten te staan, of ligt dat aan mij? ;)

Verders niets meer aan doen, is helemaal af op deze manier!!!:thumb:
 
Kan het zijn dat hij niet goed optelt?
Als ik bij export een bedrag van 700 euro ingeef komt er een ander bedrag in de tabel totale opdrachten te staan, of ligt dat aan mij? ;)

Je zou toch zeggen dat ik wel een simpel rekensommentje zou moeten kunnen bedenken :p. Zal er zo even naar kijken

Cotje
 
Bij mij telt die alles wel gewoon goed op. Niet ergens een foutje gemaakt met invoeren?

Cotje
 
Bij mij telt die alles wel gewoon goed op. Niet ergens een foutje gemaakt met invoeren?

Cotje

Vreemd hij doet het nu ook weer goed.
Ik ga er morgen op mijn werk es even goed mee experimenteren.
Als alles werkt zou ik zeggen niets meer aan doen en houden zo.

Alvast hartelijk dank wederom :thumb::thumb:

Ik laat je morgen weten of ik nog iets raars kan ontdekken :cool:
 
Beste Cotje,

Sorry voor de veel te late reactie.
Even wat andere dingen aan mijn hoofd gehad :(

Ik wilde je even zeggen dat het helemaal in orde is zoals je het hebt aangepast.

Hartelijke dank daarvoor :thumb::thumb::thumb:
 
Graag gedaan :thumb:

En als er toch nog vragen komen, ik hoor t dan wel :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan