• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro instelling aan Excelbestand koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

NBB-SHAGGER

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2003
Hallo

Een vriend van me wil een excelbestand aan anderen sturen. Maar zij krijgen een melding. Hoe kan ik een Excelbestand met macro's maken waar de instelling aan zijn gekoppeld? Want nu is het namelijk zo dat de instellingen automatisch in je persoonlijke map gezet word. Klopt dit?

Dank u,

Daniel

NBB-SHAGGER,
Naar ik aannneem krijgt men de melding dat er eggn macro kan worden gevonden. Is de macro opgenomen met de recorder dan kan kan er gekozen zijn waar om de macro op te slaan,in de persoonlijke werkmap en dan bevat het betreffende bestand de macro niet.Het advies is dan ook om, als het even niet nodig is geen macro's in de persoonlijke werkmap op te slaan. Is de macro geschreven dan moet het bestand de macro bevatten en is het de vraag of de macrobeveiliging op erg hoog staat bij diegene die het bestand moet gebruiken. Hij (of zij) moet de beveiliging dan op gemiddeld zetten. Extra>macro>beveiliging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan