• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro maken voor gegevens van een andere tab blad te kopieren op een 2 de tab blad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met netwerken heb ik absoluut geen ervaring, dus zal ik hier ff moeten passen :(

Heb het probleem gevonden waardoor hij het niet doet.

Het bestandje van rob "werkuren2(rdg)xlsx." post 6
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/606867-op-basis-van-wat-er-in-een-cel-staat-wel-of-niet-30-min-pauzen-aftrekken.

Dit bestandje werkt wel op het netwerk maar dan laat hij kolom G leeg op vrijdag en dag voor feestdag.
Rob heeft me toen de code hieronder geven en toen lukt het wel op mijn pc 2007 maar op het netwerk werkt het niet meer dan krijg ik de foutcode "#NAAM?
"
Code:
=ALS(EN(AANTALARG(C4:D4)=2;E4>$G$2);ALS(EN(OF(WEEKDAG($B$1;2)=5;NIET(ISFOUT(VERT.ZOEKEN($B$1+1;feest!A2:A17;1;0))));$A4="PT A");AFRONDEN.N.VEELVOUD(E4-$G$2;1/24/4);E4);"")

Is hier mischien een andere code die ik daarvoor kan gebruiken ?

Laatst bewerkt:
Ga deze vraag op opgelost zetten en het probleempje dat er nu nog is in een nieuwe topic zetten.

Wil bij deze iedereen bedanken die mij heeft geholpen met dit excel bestandje te maken.:thumb:
Jullie zijn echt goed Top :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan