Beste mede forumleden,
ik ben bezig om salarisschalen in Excel te zetten en ik zou graag willen dat een macro alles voor mij overneemt zodat ik alleen op het tabblad Data gegevens hoef in te vullen.
Zelf ingeven:
Jaartal invullen en procentuele verhoging invoeren.
Wat zou ik graag willen dat de macro allemaal deed:
Nieuw tabblad aanmaken met als naam het jaartal van dat in data staat, daarna moet hij de gegevens uit het vorige tabblad (in mijn voorbeeld 2009) vermenigvuldigen met het percentage uit tabblad Data en afronden op gehele bedragen. Dit geldt niet alleen voor de schalen maar ook voor BO I en BO II.
Daarna zou ik het wenselijk vinden als de zelf in te voeren gegevens van tabblad Data weer werden gewist.
Uiteraard zal er ook een button moeten worden gemaakt waaraan de macro wordt gelinkt om de macro te activeren.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag .
Met vriendelijke groet,
Roland
ik ben bezig om salarisschalen in Excel te zetten en ik zou graag willen dat een macro alles voor mij overneemt zodat ik alleen op het tabblad Data gegevens hoef in te vullen.
Zelf ingeven:
Jaartal invullen en procentuele verhoging invoeren.
Wat zou ik graag willen dat de macro allemaal deed:
Nieuw tabblad aanmaken met als naam het jaartal van dat in data staat, daarna moet hij de gegevens uit het vorige tabblad (in mijn voorbeeld 2009) vermenigvuldigen met het percentage uit tabblad Data en afronden op gehele bedragen. Dit geldt niet alleen voor de schalen maar ook voor BO I en BO II.
Daarna zou ik het wenselijk vinden als de zelf in te voeren gegevens van tabblad Data weer werden gewist.
Uiteraard zal er ook een button moeten worden gemaakt waaraan de macro wordt gelinkt om de macro te activeren.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag .
Met vriendelijke groet,
Roland
