Macromedia flash mx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spenderman

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Hallo ik heb pas macromedia flash mx maar ik kan er nog helemaal niks mee ik snap er ook niks van kan iemand me uitleggen hoe dit werkt of een website waar je het makkelijk kan leren?

Want flash maken lijkt me leuk!

Alvast bedankt!:thumb:

Is inderdaad heel erg leuk als je het kan. Ik kan er eigenlijk ook nog niets van, maar ik ben toch soms (heel soms) er wel mee bezig.

www.flashfocus.nl heef mij heel erg geholpen! Echt een tip voor iedereen die niet houd van al die engelstalige sites enzo.

Groet en succes met flash,
Timothy

Flash is niet zo simpel aan te leren. Ik raad u aan om goede boeken hierover aan te kopen of via een p2p prog de flash bible te downloaden. Dit laatste op eigen risico natuurlijk.

Mja, dan krijg je ook weer van die engelstalige dingen (niet handig voor mensen die slecht in engels zijn, zoals ik :o) Ik heb liever gewoon een simpele nederlandse tutorial! Veel simpeler.

Geplaatst door T._de_vries
Mja, dan krijg je ook weer van die engelstalige dingen (niet handig voor mensen die slecht in engels zijn, zoals ik :o) Ik heb liever gewoon een simpele nederlandse tutorial! Veel simpeler.

Ok maar flash, is bij mijn weten, ook niet in het nederlands verkrijgbaar. De boeken hierover wel. dus kost wel wat euro's maar dat is nu eenmaal zo.

De bible,die je kan downloaden, is dus, spijtig voor u, in engels. Tenzij je een nederlandse bible vindt

Bedankt jongens hier heb ik wat aan ik ga het metteen proberen:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan