MacroMedia Flash Player 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Ik krijg de laatste tijd steeds een gouden balk bovenin mijn beeld om de macroMedia Flash Player 8 te installeren.
Installatie lukt niet.
Ik heb al diverse items hier in de groepen gelezen om het euvel te verhelpen.
O.a. het uitgebreide bericht van Guus abc met o.a. de deregistratie en verwijdering .ocx bestanden.
Uitvoering van dit uitgebredi bericht is volledig gelukt alleen de installatie vervolgens van de player niet.
Nu las ik in 1 van de groepen ook dat heb het probleem opgelost door beveiligingsupdate KB912945 van Windows XP.
Deze zie ik niet staan in SOFTWARE.
Ik heb alle beveiligingsupdates altijd verwerkt (up-to-date).
Het kan best zijn dat het na een beveiligingsupdate is ontstaan.
Wie weet raad ?

Als je het venster Software geopend hebt, zit er midden bovenin een hokje dat je kunt aanvinken: Updates tonen.
Daarna verschijnen alle Windows XP updates.

Dat vinkje stond aan.
Ik zie alle updates.
Nu las ik op de site van windows dat 912945 een verzamel update was van verschillende updates.
Waarschijnlijk is de door mij gezochte update een onderdeel hiervan. Alleen weet ik daar het nummer niet van. Ik installeer bij beschikbaar komen nieuwe updatres alles meteen
Wellicht ook nog andere oplossingen ?

Ga naar C:\Windows, daar staan alle updates met afzonderlijke nummers, waaronder 912945.
Klik op het +teken, klik op het mapje spuninst en dubbelklik op spuninst.exe.
Klik daarna op Volgende en volg de aanwijzingen.
Of het je probleem oplost, durf ik niet te voorspellen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het advies.
Echter daar staat kb912945 niet bij. KB912945 is wellicht servicepack met meerdere sub-
patches.
Wie kan mij verder helpen ?

Als je gebruik maakt van automatische updates staat KB912945 waarschijnlijk helemaal niet op je pc.
KB912945 is niet essentieel maar optioneel, en die download automatische update volgens mij niet.

Jozo zei:
KB912945 is niet essentieel maar optioneel, en die download automatische update volgens mij niet.
Ik haal inderdaad regelmatig de optionele updates op.

Maar terug naar het probleem, "math 678" vermoedde dat zijn probleem veroorzaakt kon worden door die KB912945-update.
Als dat niet zo is (want hij heeft hem niet op zijn systeem) blijft de vraag hoe het MacroMedia Flash Player 8 probleem opgelost moet worden.
Ik weet het niet.

Vraagje?
@ Boeing >>>Klik op het +teken, klik op het mapje spuninst en dubbelklik op spuninst.exe.
Klik daarna op Volgende en volg de aanwijzingen.<<<<
wat moet hij daar mee Verwijderen?????

Ik gebruik Internet explorer 6.0.
Ik heb het probleem slechts enkele dagen.
Ik weet dat enkele dagen geleden ook een windows update gedraaid heeft. Ik heb de installatiegeschiedenis nagekeken en het was kb890830 hulpprogramma voor verwijderen schadelijke software.
Ik heb het logbestandje nagekeken van deze patch en overal staat geen infections removed.
Ik heb de link
http://www.maptrax.com.au/standardscompliance/browsertest/
gedraaid.
Alles functioneerde behalve de Macro mediaflash.

Ik zag ergens anders in de forums ook deze problemen herhaaldelijk opduiken.
Windows update 912945 Artikel ID : 912945
Laatste beoordeling : vrijdag 10 maart 2006
Wijziging : 5.0

Microsoft brengt een software-update op Microsoft Internet Explorer 6 voor Microsoft Windows XP Service Pack 2 en Microsoft Windows Server 2003 Service Pack 1 uit. Deze update brengt wijzigingen aan in de manier waarop Internet Explorer werkt met bepaalde webpagina's waarop ActiveX-besturingselementen worden gebruikt. Voorbeelden van programma's die ActiveX-besturingselementen gebruiken, zijn:
Adobe Reader
Apple QuickTime Player
Macromedia Flash
Microsoft Windows Media Player
Real Networks RealPlayer
Sun Java Virtual Machine

LIjkt veel op mijn probleem , echter kan dit nummer niet vinden op mijn PC. WIE weet hoe ik van die gekke balk af kom die steeds zegt Deze website vereist Flash Player 8.
Ik kies vervolgens voor installeren. Popup verschijnt met vraag ?
Wilt u deze software installeren. Naam: Flash Player 8 Uitgever: Macromedia INC.
Vervolgens kies ik Installeren.
Vervolgens gaat linksbeneden het aantal items van 101 naar o terug.
Bij controle blijkt hij niet geinstalleerd.
HELP ??

Beste Jozo,
Ik heb Hitman pro op mijn PC staan.
Een van de programma's hierin is Spywareblaster.
Ik heb middels c: program files spywareblaster het programma handmatig opgestart.
Vervolgens tabblad protection Internet explorer detection Volledig disabled en de restricted sites volledig disabled.
Vervolgens weer geprobeerd Flash Player te installeren.
Hij voeg nog welke taal: geantwoord Engels
Na installatie pc reboot gegeven en gecjhecked.
Installatie is niet gelukt.
Check kan ik middels deze site:
http://www.macromedia.com/shockwave/welcome/

Of doe ik nog iets verkeerd ?

Doen wat ik voorstelde! Is ook een vervolg op vraag van @jozo

En wie zegt dat Hitman niet de boosdoener is!!??

Beste bandit.

Ik heb de hijacklog geplaatst.
Dit is gebeurd.
Kan best zijn dat de nieuwe update recentelijk van Hitman de boosdoener is. Wie weet ?
Tot heden nooit geen problemen met Hitman gehad, alleen maar voordeel !

Ik hoop dat het uit de hijacklog blijkt ?

Math

Mag ik de Link van de tread ,zodat ik hem kan volgen,ik leer graag bij:thumb:

BANDIT123 zei:
Vraagje?
@ Boeing >>>Klik op het +teken, klik op het mapje spuninst en dubbelklik op spuninst.exe.
Klik daarna op Volgende en volg de aanwijzingen.<<<<
wat moet hij daar mee Verwijderen?????
@Bandit: De betreffende update (waarvan "math678" vermoedde dat het de veroorzaker van zijn probleem was).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan