MacroMedia Flash Player 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het heeft gewoon iets met hitman te maken.
Laatste update:
Nieuw in Hitman Pro 2.4.0.10 (through internal updater)

Added hotfix for Flash Player 8.0.24.0. The hotfix was created by our engineers because the new Flash Player could criple Flash on restricted user accounts. This is a known problem but Adobe Systems are still working on a solution. Hitman upgrades Flash Player because of a critical vulnerability in all previous versions of Flash.
http://www.hitmanpro.nl/news.php#flashplayer

Maar ook installeerd hij spywareblaster waarmee je flash mee kan uitzetten, in het begin stelde hitman dat volgens mij ook zo in.

Spydoctor ken ik niet

En SurfRight dat je alle rechten in IE ontneemt bv activex, flasplayer is activex in IE:

U kunt geen nieuwe ActiveX-besturingselementen installeren in Internet Explorer met SurfRight.
Gebruik het normale onbeschermde Internet Explorer pictogram in het menu Start en bezoek de website waarop het ActiveX-besturingselement wordt aangeboden.
Wees er zeker van dat de besturingselementen die u installeert middels de onbeveiligde webbrowser van een betrouwbare bron komen (veilig is).

En zo gaat het maar verder op www.hitmanpro.nl

Kan ook op de site nergens vinden wat hitman nou allemaal precies voor programma's installeerd en insteld

Je kan ze een mail sturen support@hitmanpro.nl

Yahoo toolbar wordt geinstalleerd met flash player, kan je tijdens installeren uitzetten

Je zou inderdaad vermoeden, als je dit leest dat het mety Hitman te maken moet hebben.
Ik ga eens een email sturen. Ik hou jullie wel op de hoogte van het antwoord.

Beste Jozo, Bandit
Ik heb een mail teruggekregen van Mark Loman van Hitman

Hoi,

De nieuwe Flash Player heeft een bug waardoor het niet goed werkt onder
andere gebruikersaccounts dan een beheerder. Heeft u dit probleem ook?

We hebben in de nieuwe Hitman (versie 2.4.0.10) iets ingebouwd waardoor
dit probleem verholpen moet worden (Macromedia werkt nog aan een
oplossing). Ik heb ook een losse hotfix gemaakt:
Ik heb de bewuste link hier weggelaten, ik weet niet of dat geoorloofd is !!!!!

We horen graag of het gelukt is of niet.
Groeten,
Mark Loman
www.hitmanpro.nl

Het is niet gelukt met de fix van Hitman !!!!!!!!!

P.s. ik ben enige gebruiker op mijn PC, dan ben ik toch automatsich beheerder of niet soms?????
Niet meerdere gebruikers ingesteld op deze PC

Macromedia flash speler 8

Zeer waarschijnlijk een taal probleem. Verwijder eerst shockwave player in de lijst software, download uninstaller van Macromedia en uninstall flash-player (taal English)
Download vervolgens opnieuw flash-player 8. Let op: voor het downloaden eerst de taal op
Dutch zetten. Na installatie computer opnieuw opstarten. Bij mij werkte Flash vervolgens weer. Suc6

Gedaan.
Shockwave player verwijderd.
uninstaller ui=tgevoerd.
flash verwijderd (uninstaller)
Via macromedia.com/nl nederlandse versie (ducth) gedownloaded.
reboot.
Blijft schreeuwen om Flash te installeren.
Ik wordt er een beetje moedeloos van.

Komt Macromedia flash-player na installatie wel voor in de lijst met software?
Weet je nu zeker dat de taal van Internet Explorer overeenkomt met de taal van Flash-player? De oplossing heeft mij ook een paar dagen gekost. Jammer dat deze oplossing bij jouw systeem niet heeft gewerkt. Ik blijf op het internet speuren naar mogelijke andere oplossingen.

Beste dappie,
Ja, Flash player komt voor in lijst Software.
Flash player heeft voorheen ook altijd gedraaid, maar na update Hitman of Windows Update doet ie het niet meer.
Hitman inmiddels volledig verwijderd. (inc. alle verwijzingen in register).
Ik heb een Nederl. versie van IE.
En je hebt me de ned. versie van Flash laten downloaden.
Helaas heeft dat niet gewerkt.

Ach ja, dat zijn de kinder ziektes van hitmanpro.
Wat ik nog kan bedenken is of een andere browser, of herinstallatie van xp.
Of Guus abc een mailtje sturen om eens naar deze topic te kijken, hij snapt dat flash gebeuren.

math678 zei:
Ik heb al diverse items hier in de groepen gelezen om het euvel te verhelpen.
O.a. het uitgebreide bericht van Guus abc met o.a. de deregistratie en verwijdering .ocx bestanden.
math678 zei:
Wie is Guus ABC ?
Dat ben ik, maar blijkbaar had je mijn uitgebreide beschrijving al gelezen. Als wat daar staat niet helpt, kan ik niets anders bedenken dan zoeken in popupblockers, antispywareprogramma's of je firewall om te kijken of Flash daar op een of andere manier geblokkeerd wordt.
Zo vind je in SpywareBlaster onder Tools een Flashkiller. Als die ingeschakeld is werkt Flash niet en kan het ook niet geïnstalleed worden.
Popupblockers en firewalls kunnen ook zo'n optie hebben.
En soms lukt het gewoon om onduidelijke redenen niet om Flash te installeren.

Guus.

Nu je Hitman Pro hebt verwijderd zou je overigens dit nogmaals kunnen proberen.
Zorg dat je ALLE gevonden Flash.ocx- en Swflash.ocx-bestanden deregistreert en verwijdert en vergeet ook Swflash.inf daarna niet te verwijderen.
Start dan opnieuw op en installeer Flash hier (let op: Yahoo Toolbar uitvinken als je die niet wilt).
Installeer vervolgens hier de Shockwave Player.

Guus.

Laatst bewerkt:
Guus, ik ben bezig met je bestandje om het uit te voeren.
macromedia Schockwave Player inmiddels verwijderd uit Software.
Flash Player staat er nog (hoeft volgens jouw bericht daar niet verwijderd te worden)

Gezocht naar Flash.ocx en Swflash.ocx
Flash.ocx vindt ik op 2 plaatsen en Swflash.ocx op 0 plaatsen.
Registratie opheffen van C:|windows\system32\macromed\flash\flash.ocx inmiddels gelukt (opmerking dllunregisterserver van pad ....... geslaagd).

Ik krijg de 2e gevonden flash.ocx die ik gevonden heb in de directory:
c:\program files\screen-savers.com\aquarium screensaver full NIET ge-unregistered.
Ik heb geprobeerd via regsvr32 C:\Program Files\Screen-Savers.com\Aquarium Screensaver Full\flash.ocx /u
Opmerking: Het in het geheugen laden van de bibliotheek (c:\program) is mislukt - kan opgegeven module niet vinden.

Moet ik dit bestand dan maar handmatig verwijderen ????

Voor swflash.ocx hoef ik dus niets te doen
hoor het wel

Guus ABC,
Ik heb in die map ook Flash8a.ocx en Flash7.ocx deze ook unregistreren ???

Ik heb ze voor de zekerheid ook ge-unregistreerd.

SWFLASH.INF heb ik ook niet op mijn PC derhalve ook niet te verwijderen

Verwijder dan nu die twee Flash.ocx-bestanden en Flash8a.ocx en Flash7.ocx.
Start dan opnieuw op en ga naar de twee pagina's uit mijn vorige bericht om Flash en Shockwave Player te installeren.

Guus.

Ik heb vervolgens de gehele map flash ook nog verwijderd.
Vervolgens reboot.
Vervolgens via jouw link Flash geinstalleerd.
Op de pagina wordt tijdens de installatie Het raampje onder Macro media Flashplayer niet geactiveerd. (geen logo / filmpje dat installatie gelukt is).
Wanneer ik ga kijken is de map c:\windows\system32\macromed\flash weer aangemaakt (door installatie) met daarin 4 bestanden zijnde flash8a.ocx, getflash.exe, getflash.exe.manifest en Uninstfl.exe

Vervolgens shockwaveplayer geinstalleerd.
Shockwaveplayer gelukt.
Geeft onder Raampje ook mooi filmpje !

Ik heb na beide installaties pC reboot gegeven en opnieuw opgestart.
Bij de eerste de beste site (bij mij homepage www.home.nl) krijg ik alweer direct de gouden balk met de opmerking:
deze website vereist mogelijk dit Active_X besturingselement: "Flash Player 8" van macromedia INc. Klik hier om het te installeren.
Ook enkele plaatjes zijn niet zichtbaar (vereisen blijkbaar ook Flash)
Sorry Guus, dus nog niet gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan