MacroMedia Flash Player 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
math678 zei:
Jozo,
Jouw link aangeklikt.
Vervolgens geklikt op Aangepast.
Ik zie echter nergens de keuze: software optionele downloads.

Ik heb 1 programma dat ik nog niet gedownlaod heb bij Aangepast zijnde KB892130
Heb ik dan 912945 op pc staan.
Ik las op de site van Microsoft: 912945 contains all previously released security updates.
kan dus best zo zijn dat de genoemde Active-X aanpassing (die in 912945 zit) een ander nummer heeft ???

Als je naar (link) windows update gaat, kan je kiezen tussen

SNEL (Essentiële updates uitvoeren (aanbevolen))

Aangepast (Optionele en essentiële updates voor Windows en andere programma's selecteren )

Kies voor aangepast, windows gaat dan zoeken naar updates.
Links in het scherm (grijze gedeelte) kan je tussen

Essentieel (deze worden altijd door automatische update geinstalleerd)

Software optioneel

Hardware optioneel

optioneel8tt.jpg

Hier kan je dus zien dat deze update appart wordt weergegeven.
Ook is het niet zo dat je na deze update flash player niet meer kan gebruiken, je moet dan alleen iedere keer via een balkje op de pagina activex activeren via een balkje.

Heb je Firefox al geprobeerd, of flash het daar wel doet ?
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/

Ik zelf ben er wel eens heel lang mee zitten etteren, nadat ik spywareblaster had verwijderd.
Als je spywareblaster verwijderd, en flashkiller staat aan dan blijft het onmogenlijk flash te gebruiken, oplossing was toen spywareblaster installeren flashkiller uitzetten en spywareblaster weer verwijderen.

Voor de rest weet ik het echt niet meer. :confused:

Laatst bewerkt:
Beste Jozo,
heb identiek windows scherm m.u.v. de 3 keuzemogelijkheden bij selecteren op type.
????

Firefox niet geprobeerd.
Wat is firefox.
Wordt IE dan verwijderd ??

Spywareblaster (met Hitman verwijderd). Stonden geen vinkjes aan.

Math

Beste Guus

Het wordt eentonig.
Schockwave player installeert hij weer moeiteloos vanuit de gouden balk.
Flash begint te tellen van 150 naar o geeft aan voltooid, maar er gebeurd verder niks, en hij doet het dus ook niet.

Heb trouwens ook geprobeerd met oude flash player te installeren (flashplayer 7r63). maar ook deze installeert hij neit.

flash

Ik heb op andere forums ook gekeken het is echt een probleem vele mensen zitten ermee het gaat om een bug die in een update van adobe macro mediaflash gezeten heeft
velen hebben al contact hierover gehad maar tot nu toe laten ze het afweten omdat ze ook niet uit dit probleem komen het beste is te wachten tot er een oplossing komt,
want je wordt hier tureluurs van.
Vind het wel misselijk want als ze nu even melden dat er een probleem is opgetreden met macromedia flash hoeven mensen niet de hele computer over hoop te halen en vele uren werk er in steken :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Bij mij heeft Hitman het probleem veroorzaakt.
Probleem bij mij ontstaan na Hitman update:

Hitman Pro 2.4 - Rapport
18-03-2006 00:45
--------------------------------------------------------------------------------
Installatiebestanden externe beschermings- en inspectiecomponenten
STATUS OMSCHRIJVING VERSIE GROOTTE
Actueel CWShredder Setup 2.19.0.1099 532480 bytes
Bijgewerkt Ewido Micro - 134496 bytes
--------------------------------------------------------------------------------
Updates
STATUS OMSCHRIJVING GROOTTE
Actueel Hitman Pro updater 203068 bytes
Actueel Hitman Pro uninstaller 216306 bytes
Actueel SurfRight Launcher 243471 bytes
Bijgewerkt SurfRight Helper 293358 bytes
Actueel Spyware Block List 576774 bytes
Bijgewerkt Ad-Aware SE definitions 577345 bytes
Hitman Pro hoeft zelf geen updates te downloaden
Bijgewerkt Flash Player 8.0.24.0 823472 bytes

Schijfopruiming
Opgeruimd C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5
Opgeruimd C:\Documents and Settings\Eigenaar\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5
Opgeruimd C:\Documents and Settings\Eigenaar.VAN-73D9120ED16\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5
Opgeruimd C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp
Opgeruimd C:\Documents and Settings\Eigenaar\Local Settings\Temp
Opgeruimd C:\Documents and Settings\Eigenaar.VAN-73D9120ED16\Local Settings\Temp
Vrijgemaakt 135 MB
Schijfopruiming ruimt voor u de mappen met tijdelijke Windows- en Internet-bestanden op. De inhoud van deze mappen zal na verloop van tijd veel beschikbare ruimte op de vaste schijf verbruiken. Deze ruimte zou anders beschikbaar zijn voor documenten en programma's. Het verwijderen van de tijdelijke bestanden heeft voor Hitman Pro als voordeel dat de inspectietijd van Ad-aware, Spy Sweeper en Spybot S&D wordt verkort. De inspectieonderdelen zullen overigens minder sporen van spyware vinden omdat eventuele spyware-installatiebestanden reeds door schijfopruiming zijn verwijderd.

Beschermingsmiddelen
Beveiligingsupdate betreft WMF kwetsbaarheid (KB912919)
Systeem is beschermd tegen misbruik van Windows Metafiles
Adobe Flash Player 8 ActiveX control upgrade
Critical vulnerabilities have been identified in Flash Player that could allow an attacker who successfully exploits these vulnerabilities to take control of the affected system. Adobe recommends all Flash Player 8.0.22.0 and earlier users upgrade to version 8.0.24.0 (or higher).
Voor meer informatie zie http://www.macromedia.com/devnet/security/security_zone/apsb06-03.html
Adobe Flash Player 8 ActiveX control upgrade
Adobe Flash Player 8 ActiveX control is upgraded to version 8.0.24.0 (was 7.0.19.0)

Hij heeft Plash Player ge-upgraded, daardoor is probleem onstaan !!!!!!

Flash werkt weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik snap nog niet exact hoe het kan maar hij werkt weer.
Gisterenavond heb ik Hitman weer volledig gedownloaded om te kijken of er in Hitman ergens instellingen stonden die Flash blokkeerden en die bij het verwijderen van Hitman van mijn PC waren blijven staan waardoor installatie niet mogelijk was.
Vandaag kreeg ik weer de gouden balk continu van Flash.
En ineens accepteerde hij Flash.
Flash balk begon te draaien en was ie er weer.
Ik snap nog niet volledig hoe, maar zo is ie bij mij teruggekomen.

Math

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan