macromedia flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

irma30

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2006
Berichten
48
hoi ,

ik wilde macromedia flash player niet installeren maar wordt kriegel van het scherm dat ik continu krijg met deze vraag .
dat is van deze laatste week .

dus ik installeren > staat bij software in conf. scherm maar ik blijf steeds het scherm krijgen met de varag >
wilt u MFP inst. .... ???

kan iemand mij uitleggen hoe ik hiervan af kan komen ?
ik ben op de pagina zelf geweest maar kom er niet uit .

groetjes van deze nieuwkomer ,
irm@ .
 
Laatst bewerkt:
irma30 zei:
ik wil macromedia flash player niet installeren maar wordt kriegel van het scherm dat ik continu krijg met deze vraag .

kan iemand mij uitleggen hoe ik hiervan af kan komen ?
zonder downloaden .
Je kunt voorkomen dat dat schermpje opduikt door in de beveiligingsinstellingen van IE het uitvoeren van scripts en Java-applets in scripts uit te schakelen.
Probleem is dat veel sites dan niet goed te zien zijn of bepaalde functionaliteit missen.
Je kunt beter Flash installeren en dit vervolgens blokkeren - dan wordt alleen Flash-inhoud niet getoond.
Dat blokkeren kan niet direct in IE, maar sommige popup blockers en antispywareprogramma's hebben die mogelijkheid.
Als je bijvoorbeeld SpywareBlaster gebruikt, ga je naar Tools > Flashkiller en vink je daar aan dat Flash uitgeschakeld moet worden.
En als je SpywareBlaster (dat eigenlijk op elke computer geïnstalleerd zou moeten zijn) niet hebt, kun je het hier downloaden. Je vindt op die pagina ook een duidelijke handleiding voor het programma.
Voordeel van deze methode is natuurlijk ook dat áls je een keer een site wilt bezoeken waar Flash voor nodig is, je dit met een paar muisklikken weer in kunt schakelen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
hoi !

bedankt voor je antwoord ,
ik had inmiddels MFP al geinstalleerd maar hij blijft het met surfen vragen , das zo raar !
enig idee hoe dat komt ?

in configuratiescherm staat MFP wel onder software maar geen grootte qua programma ... ook vreemd toch ?

spy ware blaster heb ik geinstalleerd , bedankt voor de tip :thumb:

groetjes, irm@ .
 
irma30 zei:
maar hij blijft het met surfen vragen , das zo raar !
enig idee hoe dat komt ?
Ga in Internet Explorer even naar Extra > Opties > Beveiliging > Aangepast niveau.
De eerste vijf items in de lijst zijn instellingen voor ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen.
Deze instellingen zijn ook nodig om Flash en Shockwave Flash te kunnen downloaden.

De beveiligingsinstellingen daarvoor moeten als volgt zijn:

- ActiveX-besturingselementen die niet zijn gemarkeerd als veilig: Uitschakelen

- ActiveX-besturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig: Inschakelen

- ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren: Inschakelen

- ActiveX-besturingselementen met handtekening downloaden: Vragen

- ActiveX-besturingselementen zonder handtekening downloaden: Uitschakelen

Kijk eens of je daar nog iets moet wijzigen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
zo das een snel antwoord , toppie !

alle instellingen kloppen ...

lastig he ?

groetjes,irm@ .
 
irma30 zei:
Heel lastig, maar het kan misschien op de volgende manier opgelost worden:

Zorg er eerst voor dat de Flashkiller in SpywareBlaster uitgeschakeld is.
Sluit Internet Explorer af als die nog open staat.

Ga dan naar Start > Zoeken en zoek het bestand Flash.ocx.
Noteer het volledige pad naar het bestand.
Voor Windows XP is dat bijvoorbeeld C:\Windows\System32\Macromed\Flash\.
Doe het zelfde voor het bestand Swflash.ocx.
Afhankelijk van de speler(s) die geïnstalleerd is (zijn) vind je één van deze twee bestanden of beide.

Van de gevonden bestanden moet nu eerst de registratie opgeheven worden, voordat je ze kunt verwijderen:

Ga naar Start > Uitvoeren en type in het invoervak regsvr32 pad \ bestandsnaam /u
In Windows XP zal dat voor het bestand Flash.ocx dus regsvr32 C:\Windows\System32\Macromed\Flash\Flash.ocx /u worden.
(Die /u - voorafgegaan door een spatie! - staat voor unregister en zorgt ervoor dat de registratie wordt opgeheven.)
Klik vervolgens op OK. Je krijgt een venstertje te zien dat aangeeft dat de deregistratie geslaagd is.
Is dat niet het geval, dan heb je het pad niet helemaal goed ingevuld.
Herhaal dit voor ELK Flash.ocx- en Swflash.ocx-bestand dat je gevonden hebt.

Nadat op deze manier de registratie is opgeheven, verwijder je de gevonden .ocx-bestanden.

Ga dan weer naar Start > Zoeken, zoek het bestand Swflash.inf en verwijder dat eveneens.

Start de computer opnieuw op, ga naar http://www.macromedia.com en download/installeer achtereenvolgens de Flash Player en de Shockwave Player.

Als dit allemaal gelukt is, kun je de Flashkiller in SpywareBlaster weer inschakelen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Guus abc zei:
Nadat op deze manier de registratie is opgeheven, verwijder je de gevonden .ocx-bestanden.

Ga dan weer naar Start > Zoeken, zoek het bestand Swflash.inf en verwijder dat eveneens.

Start de computer opnieuw op, ga naar http://www.macromedia.com en download/installeer achtereenvolgens de Flash Player en de Shockwave Player.

Als dit allemaal gelukt is, kun je de Flashkiller in SpywareBlaster weer inschakelen.

Guus.

wow , dat was ff 3 keer lezen , maar het is gelukt >
dwz , nog niet alles :
ik had 1 ocx-bestand en heb de registratie opgeheven en het bestand vervolgens verwijderd .

ik ga nu de pc opnieuw opstarten ,
en heb nu 1 vraag >
moet ik naast flashkiller ook shockwave installeren ?

domme vraag ? :( ...

ik ga de pc opnieuw opstarten !

groetjes,irm@ .
 
irma30 zei:
moet ik naast flashkiller ook shockwave installeren
Naast Flash bedoel je natuurlijk. ;)
Ja, die kun je het best ook installeren - anders begint die ook venstertjes te tonen met de vraag om te downloaden. :)

Guus.
 
Guus abc zei:
Naast Flash bedoel je natuurlijk. ;)

Guus.

ja idd , hahaha foutje :cool:

oke , dat ga ik dan NU doen !
bedankt voor de snelle reacties , alle support !!!
:thumb: :thumb: :thumb:

je hoort me zoiezo terug of het nu goed gaat , vanavond en anders morgen ,
fijne avond !

groetjes, irm@ .
 
Guus abc zei:
Succes, en ik hoor het wel. :)

Guus.

hai !

nog geen last gehad van dat irritante schermpje !
en zonder flashkiller in te schakelen !
ben helemaal blij ! :)

er is 1 ding wat me opvalt >
als ik veel heb gesurft , zelf of automatisch ,
dan via IE , extra ruim ik alle cookies en bestanden op , wis de geschiedenis etc .
sinds gisteren :
bestanden , ook alle offline itmes verwijderen ... dna zie je ok inene heel snel een prullenbakje en zie ik "flash ..." voorbij gaan ??
volg je me een beetje ? hahahahahahah
ben niet zo goed in uitleggen ...

groetjes,irm@ .
 
irma30 zei:
nog geen last gehad van dat irritante schermpje !
en zonder flashkiller in te schakelen !
ben helemaal blij ! :)
Dat van Flash-en-de-prullenbak snap ik niet zo erg, maar uit bovenstaande begrijp ik dat het probleem wel opgelost is.

Guus.
 
Guus abc zei:
Dat van Flash-en-de-prullenbak snap ik niet zo erg, maar uit bovenstaande begrijp ik dat het probleem wel opgelost is.

Guus.

kan me voorstellen dat je het niet begrijpt , ahahahhah
:D
maar mijn vraag is beantwoord !
en hoe ! THANKS !

groetjes,irm@ .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan