Willem1970
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 okt 2023
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hoe kom ik daar en hoe is het te verhelpenKlik in de VBA ontwikkelomgeving maar eens op Foutopsporing, VBAProject compileren, dan krijg je dezelfde melding.
Bedankt. Zou je me verder kunnen helpen met dit bestand? Mag ik je pb Sturen?Dubbele Sub verwijderd.
Ik begrijp jullie, maar wie zou me hier mee willen helpen.Ik dacht al dat het aan het weer lag...![]()
Als je naar een tabblad met deelnemer gaat, staat er bovenin vangst. Daar kun je 3 soorten vis selecteren en vul je zelf de cm"s in.En waar moeten de gegevens voor de gekleurde vakjes vandaan komen?

Dat zou helemaal mooi zijnVertel ons al eens eerst met welke Excel versie je werkt.
In principe heb je slechts 1 tabel (met 3 kolommen, of meer als je meerdere gegevens wil bewaren) nodig om je gegevens te verwerken.
Dat ziet er goed uit. Ik ga er mee bezig en kom er op terugBijgaand een voorbeeldje met slechts twee werkbladen. Met de data van de tabel op werkblad Wedstrijd kun je op alle mogelijke manieren overzichten produceren
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.