Mail als gelezen markeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Ik zie dat je gelezen mail als gelezen kan markeren, tenminste je zou een kleur kunnen kiezen voor de mail die je al gelezen hebt, helaas kan ik die niet veranderen of wijzigen.
Doe ik iets verkeerd moet ik eerst nog iets anders aan zetten ben ik verplicht bepaalde dingen te doen voordat dat kan, als ik met rechts klik op een gelezen bericht dan zie ik ook dat ik NIET de optie markeren als gelezen mag aanklikken.
Iemand enig idee

Normaal wordt een bericht die gelezen is grijs. Ongelezen zwart (vet). Als een bericht eenmaal gelezen is, dan kun je hem als handmatig nog een keer als gelezen markeren (wel weer als ongelezen) Hij wordt dan vanzelf grijs.

Dat je zelf nog een kleur kunt kiezen is nieuw voor mij.

is het niet zo dat die envelope open gaat als je langer dan bijv. 5 sec op een bericht staat?
Dan is dat bericht toch al gemarkeerd als gelezen en natuurlijk kan je het dan niet nog een keer markeren.

ja maar......
Zie voorbeeld.
ScreenShot048.jpg

Hier staat toch weergegeven berichten markeren en je kunt dan een kleur kiezen. Ik snap niet helemaal waar dit dan voor staat.

hmmm. ik heb dat ook gezien en eerlijk gezegd... geen iedee waar dat dan voor dient.
Misschien jij Tanja?

Wel weer een leuke vraag al zeg ik hetzelf.

Ik zit ook al iets te bedenken met die knopinfo en afgekapte items. Denk dat het daar meer mee te maken heeft dan gelezen berichten kleuren.

ik heb hem :-)

Zowel bij e-mail als bij nieuwsgroepen kunt u een conversatie waarin u geïnteresseerd bent, weergeven. Een conversatie bestaat uit een oorspronkelijk bericht en de bijbehorende antwoorden.

Selecteer in het Postvak IN of in de lijst met nieuwsgroepberichten de conversatie die u wilt weergeven en klik in het menu Bericht op Conversatie weergeven.
Als in de berichtenlijst de kolom Weergeven/negeren is ingeschakeld, wordt het pictogram weergegeven naast alle berichten van een weergegeven conversatie.

Opmerking

U kunt de kleur van weergegeven berichten aanpassen, zodat deze meer opvallen. Klik in het menu Extra op Opties. Selecteer op het tabblad Lezen de gewenste kleur aan het einde van de regel Weergegeven berichten markeren en klik op OK.

Geplaatst door jjw
Wel weer een leuke vraag al zeg ik hetzelf.

Zeker:D Maar ik ben eruit!

Als je een mail duidelijk wilt markeren (omdat hij bijvoorbeeld belangrijk is) klik je op bericht, en dan conversatie weergeven. Daarna zal hij de kleur aannemen die je gekozen hebt.

conversatie%20weergeven.jpg

Nou ik denk heel hard met jullie mee, alle suggesties zijn welkom.

Zie mijn laatste bericht:D

Let niet op de datum in die mail. Ik gebruik nooit outlook express, alleen voor dit soort vragen;)

@Martin. Handig he die Help toets in Outlook Express:D Zo kwam ik er dus ook achter.

@JJW, probeer maar eens:p HELP!!

Laatst bewerkt:
ja ik heb er eentje waar ik al een paar jaar mee sukkel echt waar !!!!!!!

Ik heb een groot aantal jaren geleden in het blad: "Natuur en Techniek" de volgende wekelijkse puzzel gelezen:

Wat is het kleinste natuurlijke getal dat precies 50% groter wordt als je het eersye cijfer achteraan neerzet.

Voor de -niet- wiskundigen de vertaling:

Wat is het kleinste hele getal, zonder cijfers achter een komma, dat precies anderhalf keer zo groot wordt als je het eerste cijfer achteraan zet.

Bijv. 1469 wordt dan 4691 alleen is dit getal ruim 3 keer zo groot en niet 1 1/2 keer zo groot.

Het blad met daarin het antwoord ben ik 10 jaar geleden al kwijt geraakt en ik heb het nooit meer teruggevonden evenals het antwoord op deze vraag.

Iets voor echte diehards ?????

Yep, was een geintje. Mag niet, dat is offtopic.

Maar ik moet toch weg. Deze vraag is opgelost:)

Nou die puzzel mag wel hoor, dat offtopic doe ik niet zo aan in mijn topics, kijk bij andere alla maar hallo ik ben het maar.
Inderdaad het volgende vond ik ook:
ScreenShot049.jpg

Dus inderdaad Martin je had gelijk, ik dacht iets te simpel, ik denk nou dat is leuk, alle berichten die ik gelezen heb veranderen van kleur, dat is makkelijk.
Toch bedankt mensen.

:

Wat is het kleinste natuurlijke getal dat precies 50% groter wordt als je het eersye cijfer achteraan neerzet.

Voor de -niet- wiskundigen de vertaling:

Wat is het kleinste hele getal, zonder cijfers achter een komma, dat precies anderhalf keer zo groot wordt als je het eerste cijfer achteraan zet.

Bijv. 1469 wordt dan 4691 alleen is dit getal ruim 3 keer zo groot en niet 1 1/2 keer zo groot.

Iets voor echte diehards ????? [/B]

Even voor de duidelijkheid, als je een getal 50% groter maakt dan wordt hij dus kleiner toch!!!! dus het klopt niet helemaal wat je zegt met de uitleg voor niet wiskundigen.
Ik zal er eens over nadenken, dat zijn leuke puzzels namelijk.

Ik ga daar ook eens over nadenken, leuke puzzel.
Bedankt ook voor de antwoorden uiteraard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan