Mail app werkt plots niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibau

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Berichten
242
Hallo,

Sinds maandag werkt plots de mail app in Windows 8 niet meer.
Heb aan de instellingen niets veranderd. Alles staat ingesteld zoals op de pagina van Telenet (imap ook geactiveerd).
Daarvoor werkte alles perfect. Kan nu niets meer ontvangen en verzenden.

Op mijn smartphone krijg ik wel nog mails binnen.

Ik heb wel maandag in Outlook 2010 de server voor inkomende mail veranderd naar imap.telenet.be ipv in.telenet.be omdat ik voorhad als ik Outlook 2010 opende hij alles mails binnenhaalde en ik die vervolgens in de mail app kwijt was.
Maar daaraan kan het toch niet liggen?

Nog iemand met die problemen?

Thx
 
Klik eens rechts in de app op een lege plek, dan syncen (rechts onder). Wat staat er dan rechtsboven?
 
Een hele tijd synchroniseren... en daarna uwnaam@provider.be is bijgewerkt, terwijl niets is bijgewerkt.
Maar plots werkt het weer. Zéér raar...
 
En werken andere apps die internet (dus geen software die je op het bureaublad gebruikt) wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan